joi, 30 aprilie 2009

this one is for you.


au trecut multi prin lumea mea.multi straini.am fost naiva si le-am dat si lor cheia de la lacat.au descuiat si mi-au lasat in urma multe dezamagiri. si mi-am juratca incredere nu voi mai avea in nimeni.
ati aparut voi dintr-o data,si brusc v-am dat-o pe toata,fara nici o retinere.

si-mi cladisem din tristeti un zid inalt.si nu voiam sa las pe nimeni sa intre.
v-am cunoscut pe voi si l-ati daramat intr-o clipa.

am plans,si ati fost acolo si mi-ati sters lacrimile cu veselia voastra.
am fost fericita,si tot acolo ati fost si am impartit fericirea in mod egal.
m-am simtit singura, si voi mi-ati invadat lumea,si mi-ati pictat-o in rosu,portocaliu,galben,.a devenit vesela si frumoasa..asa ca voi.

v-ati cuibarit tot acolo cand aveam atata nevoie.si mi-ati impartit inima intre voi.
si am fost fericita ca asa,niciodata nu o voi pierde si voi sti ca o bucatica din ea e la fiecare.

si nu stiu cum am fost eu aleasa sa fiu asa norocoasa sa va cunosc.
si apoi mi-am dat seama ca daca nu v-as mai avea pe voi,as ridica din nou zidul si ar fi din nou ar fi intuneric si frig.


si cand vom avea parul alb, multe riduri si multi ani in spate,ne vom intalni si atunci sa facem un rentz.:)si flori va zice ca de obicei "nu!",si rox se va oftica ca de obicei ca flori nu da bine cartile,si liana va face ca de obicei rentz dublu.
iar eu va voi iubi,ca-n prima zi cand v-am cunoscut.

ca voi n-a mai fost si nu va mai fi nimeni.

Niciun comentariu: