miercuri, 8 aprilie 2009

adevaratii eroi

gigi becali a devenit erou.peste noapte.
si tot ce a trebuit sa faca a fost sa tortureze niste tipi.
(ce-i drept,nici pustii n-au fost usi de biserica...chiar departe de asta).

imi vine sa rad.
vine un cioban,se faleste cu monetarul lui,fura,da spaga de sute de mii de euro,ii injura pe jurnalisti cu tot alaiul de vorbe mizerabile,ii bate pe unii in plina strada in dorobanti,si TA-DA-DA-M!!DEVINE EROU NATIONAL!


oamenii se strang in masa in fata judecatoriei,se revolta,se agita,si imaginea ciobanului se curata mai bine decat cu ariel.
"revolutionarii" lupta pentru libertatea mafiotului...aaaah "sfantului" becali.
si se falesc cu asta:"da' ba!am fost toata ziua la judecatorie.am stat acolo!si vom mai merge si maine,si poimaine..pana il elibereaza!".

what the fuck is wrong with you people?!

oamenii..adevaratii oameni care au fost stropiti cu sange in '89,sau sudentii macelariti de mineri in 1991,nu s-au mai falit atata.si ei chiar aveau de ce sa-si proclame titlul de eroi nationali.da' de aia am uitat.
mai bun e becali,ca doar le-a platit la cocalari curentul.


jenant.

mai trist e ca in timpul asta in care il idolatrizam atata pe becali si facem petitii pentru libertatea lui(ca apoi sa ne scuipe si el cum a facut vara'su,sau sa ne bata pe strada,sau sa ne arunce niste euro ca la niste cersetori) tinerii din Moldova isi dau sufletul "tot" pentru libertate,si sufera,si mor pentru asta,si nu ii ajuta nimeni in lupta cu un sistem comunist.

inteleg tot mai putin ce se intampla cu oamenii,cu tinerii de varsta mea,care ar trebui sa gandeasca altfel,mai ales ca au avut norocul sa nu traiasca pe pielea lor arsurile comunismului.

eu cred ca ar trebui sa putrezeasca in inchisoare ca toti mafiotii ca el,care din nefericire conduc azi Romania.


e trist.si e de plans ca am ajuns o societate bolnava,care nu pare a avea cura.
deh!prostia n-are leac.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stii ce e si mai trist?!?! iti spun eu ("eu eu Gigi Becali 10.000 de Eur")ca nu ar fi suficient locuri in penitenciare pentru toti si ar ramane Romania muuult mai goala daca ar fi sa-i bage pe toti. Intrebarea care se pune cine sa-i... ca doar cui pe cui se scoate si o mana o spala pe alta