duminică, 26 aprilie 2009

da,ne-a placut Terminus Paradis

sambata seara.tv.nothing and i mean nothing,to watch.
butonam.si butonam.si butonam.

ajung la protv unde era ceva film cu demi moore,cam creepy.m-am uitat pana cand spiritul fiului ei mort a inceput sa o inece.oki.next.

acasa tv.mi-au anulat telenovela.au tot mutat-o ca acum nu mai stiu cand e.am inteles prin mutatul asta asa de frecvent,ca nu prea e vizionata decat de mine si probabil alti 2 spectatori somnambuli.daca si clona la a5-a reluare face mai mult rating.....

realitatea tv si antena 3-cutremurul, desigur.
antena 2-aceleasi vampe,aceiasi cocalari,aceleasi show-uri.

si ajung cu butonatul intr-o zona mai nepopulata,depreciata de fel.zona cu otv,etno,canale germane,italiene,sport, si printre ele tvr 2.
nu stiu saracu' de el cum a ajuns acolo..cine l-a exilat,de ce,etc.

dau de o scena ciudata rau cu niste oameni superagitati care vorbeau mult si precipitat despre niste porci,America,uter(?!),si alte subiecte minunate,intr-o garsoniera mica si jegoasa,ca in toate filmele romanesti.

m-a plesnit rasu' plansu' de la niste glumite negre si amare.actori bunicei,unii mai noi altii consacrati(Rebengiuc,Visu,Dorina Chiriac) si asa mi-am zis "hai sa ma uit!".
la sfarsit am aflat ce film era:Terminus Paradis.



demult voiam sa-l vad.a fost socant pe alocuri,dar mi-a placut.
in afara de faimoasa scena din armata lu' Razvan Vasilescu,in afara de decorul tragic al Romaniei postdecembriste,in afara de exagerarile tipic romanesti,chiar mi-a placut...
ca a avut o idee.

am vazut atatea filme cu decoruri minunate si actori frumosi,care nu aveau esenta.nimic.

vi-l recomand.dar nu tuturor.:)

Niciun comentariu: