sâmbătă, 25 aprilie 2009

asta era problema!

"dom'le astia e niste mafioti.da!mafioti am spus!e niste...isi bat joc de populatie dom'le!asa ca le-am pus noi pofta-n cui!le-am dat niste amenzi usturatoare idiotilor astora de rolleri si biciclisti!"
asa ar zice un politist.

nu stiam care era de fapt problema Romaniei.si azi am aflat-o:rollerii si biciclistii din parcuri!de aici se trag toate ghinioanele tarii!de aici vine tot raul!hai sa-i sanctionam cum stim noi mai bine:prin amenda!

nu,aia care fac curse prin oras,mergand cu peste 150 la h,nooo..aia nu-s pericol public!nu le facem nimic.sunt nevinovati saracutii!iar filmulete nu reprezinta dovezi legale!
pe cand meleficii astia de rolleri si biciclisti care vor si ei sa faca putina miscare SI NU AU UNDE,trebuie sa plateasc,dom'le!nu e posibil asa ceva...

geeeez!ce m-am enervat!adica alora nu le fac nimic ca-s rapizi si rai si periculosi si atunci se iau de ROLLERI SI BICICLISTI!ASTA ERA PROBLEMA!

ssssht!dar sa nu-i trezim din prostie.politia doarme!

3 comentarii:

Maya spunea...

rollerii si bicliclistii este niste enfranctori cu un grad crescut de periculozitate pentru ca intrucat ameninta ordinea publica din parcuri si poate da nastere la accidente grave soldate cu morti si chiar raniti...care din acestia este persoane care nu vrea altceva decat sa duca puradelu' in parc sa se balanseze si care nu poate s-o faca in liniste pentru ca intrucat vine rolleru shmeker si da peste el si omu nu se mai hodineste si el in parc ca cand ar fi in weekend ci care se duce la spital sa se trateze de ranile rotilor de role sau bicicleta. Acestea fiind spuse, daca vedeti cumva rolleri sau biciclisti plimbandu-se ca si cum ar trai intr-o tara democratica bazata pe democratie, va rugam sa sunati gratis la numarul 08009900555383495 (tarif, 1 Euro/sms in orice retea).

pisica sefa spunea...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
looooool!ms maya!mi-ai transformat nervii in ras!!
really funny!:))))

Maya spunea...

:D
Deci mi-am atins scopul