miercuri, 29 aprilie 2009

firma face diferenta

nu am inteles si nu voi intelege niciodata care e faza cu hainele "da firma".
si nici nu-i voi intelege pe-aia care poarta plasticuri ingrozitoare pe ei doar pentru ca scrie mare pe ele Adidas sau Nike.

acestea sunt asortate de preferinta cu cercei tip colac de aur,adidasi argintii/aurii,blugi cu paiete/scrisuri/and so on.

de fapt ideea e de a se fali cu achizitiile lor hidoase,si mai mult cu banii pe care i-au dat pe ele.de-aia daca nu se vede bine firma....they are no good!

te fac hainele astea mai bun,mai destept,mai frumos?
eu zic ca nu.din contra,ele releva cat de superficial/a si parvenit/a esti.
dar si asta e un mod e a gandi....un mod cocalaresc.

mie una, mi se par oribile.si si mai oribili mi se par oamenii care considera ca dimensiunea firmei de pe tricou e direct proportionala cu inteligenta.
e direct proportionala,dar cu falsitatea.

pe bune!:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si totusi nu uita ca exista situatii cand haina il face pe om. Nu sustin tipologia pe care ai enuntat-o tu insa nu pot nega ca intr-un fel sau altul conteaza mult cum te imbraci si cu ce.
Hainele ca si aspectul fizic, ca si tunsoarea, cerceii, machiajul, pantofii, s.a.m.d. reprezinta identitatea exterioara a unui individ; sometimes this is the only thing you get.
Fiind foartte sinceri cu noi cand cunosti o tipa/un tip iti place prima oara "carcasa" si nu intelectul, simtul umorului, cultura etc.

pisica sefa spunea...

nu am negat niciodata ca aspectul conteaza .eu na refeream la alta tema,si anume hainele de firma.ideea era ca poti fi dragut/a sau chic,si fara a etala logo-uri uriase:))

Maya spunea...

Iti dai seama pana unde pot merge unii oameni doar pt a fi observati...de cine? unde? de toata lumea, peste tot. Mai mult decat penibil, eu cred ca e chiar trist sa te identifici cu hainele pe care le porti.