luni, 13 aprilie 2009

melodii stupide

unele melodii suna exceptional.
le asculti acasa,la party-uri,in masina,ramai cu ele pe buze toata ziua...si dintr-o data daca stai sa le analizezi putin,unele sunt de-a dreptul cretine!

stim cu totii ca hiturile in engleza suna,evident mai bine ca decat cele romanesti..si totusi daca le-am traduce putin,ne-ar surprinde cate aberatii am descoperi.
par exemple:
incepem cu batraneii de la Ace of Base cu "i saw the sign".
care-i treaba,mosilor cu semnul?tot cantecul o lalaiti cu semnul..bine bine..dar care naiba semn?strike one..:P

4 minutes a madonnei si a lui timberlake.
"daca o vrei o ai deja de credeai ar fi bine sa fie ce vrei daca o simti trebuie sa fie real doar spune-mi si o sa iti dau ceea ce iti doresti/timpul asteapta avem doar 4 minute sa salvam lumea fara ezitari prinde un baiat prinde o fata "
asta e traducerea unei mici mici parti din tot amalgamul(care este aici)...

tare as vrea sa descopar cum salveaza ei 3 lumea...impotriva cui..de ce...

busta rhymes si mariah carey "i know what you want"
versul "baby if you give to me,i'll give it to you/i know what you want,you know i got it!" s-ar traduce:"fa,daca mi-o dai,ti-o dau si eu/stiu ca o vrei,stii ca o am.."
cool huh?:))))
nu stiu cum dar vad o nuanta fina de asemanare cu cocalarii mioritici

snoop dog si pharell "drop it like it's hot"
"When the pimp's in the crib ma/Drop it like it's hot/Drop it like it's hot/Drop it like it's hot" e de fapt "cand pestele e-n cuib/te frige, las-o jos/te frige, las-o jos?te frige, las-o jos".
geniali americanii astia.....

...si castigatoarea concursului,chiar din propria noastra ograda muzicala:
inna-hot(dragutica melodie,daca nu i-ai asculta si versurile..)
"Fly like you do it/Like you're high/Like you do it/Like you fly/Like you do it
/Lïke a women" se traduce:

"Zboara ca si cum o faci/Ca si cum esti la inaltime/Ca si cum zbori/Ca si cum o faci
/a o femeïe" WTF?! Zboara ca si cum zbori??!!:)))

nu mai vorbim de mesajul pe care ar trebui sa-l transmita muzica...ne referim strict la sensul versurilor....si e dezastru!:)

aveti sound,aveti versuri in engleza,aveti ritm dar va cam lipseste ceva :coerenta.
parol!
:)

Un comentariu:

Maya spunea...

So funny! Zboara ca si cum zbori? Tare rau! Adevarul este ca nu poti zbura decat daca.....poti sa zbori. True? Si pana la urma, dc ceva te frige, ce faci? Stai cu ea in mana? No sir, o lasi jos. Sau eternul erou american care salveaza lumea in 4 min? Eu zic ca e deja prea mult. Btw, sunt 2 acuma, creste eficienta, creste productivitatea.
Imi pare rau ca n-ai mai gas melodii. Si eu ma gandisem la ceva legat de versuri, numai ca un pic mai diferit....u'll see. :* Till next time "pump it louder, pump it louder!"