vineri, 24 aprilie 2009

teenage drama

sunt recent obsedata de un nou serial,more like a soap-opera "One tree hill".
tipi draguti-checked
fete dragute-checked
subiect-hmmmm..
aciune-..?!?!
drame-ooooohohoooo cate si mai cate



chestia e ca toata "actiunea" se petrece pe terenul de bascket.and i mean everything.:)
tipii draguti sunt in razboi unul cu celalalt,fetele dragute sunt in razboi unele cu altele,dar tipii si tipele de fapt se plac...and there goes the action!
aaah si tipii sunt frati vitregi-intriga.

stupid and lame,i know.:))

si asta mi-a adus aminte de dramele din liceu.
dramele cu halucinatii,delir mai ceva ca la neuroleptice..:P

oooh,cate suparari si frustrari!cate dileme si probleme nerezolvate!cate scenarii nederulate!cate cuvinte,atatea interpretari!cate priviri,atatea idei dizolvate in minte!
si sa nu uitam bisericutele:
the popular
the nerds
the weird
the..between all
the whores(pot fi considerate subcategorie la the popular)
the boys..?!ooh wait...nu prea am avut asa ceva..:)

eu n-am fost niciodata populara.dar nici ne-populara.eu si iulia ne-am incadrat in the ..between all.:)cel putin asa ne place sa credem.:P

anyway,liceul lasa mai mult sau mai putin, urme.placute sau neplacute,sau ambele.pentru ca nu suntem nici mari nici mici,asa ca mintea noastra e undeva la mijloc,iar luarea anumitor decizii e la fel de haotica.
si orice se resimte la alta intensitate.
that's why everything it's soooo complicated.:)

2 comentarii:

Maya spunea...

Vai, dar cine este Iulia? :p Oricum ai nimerit-o bine cu denumirea grupurilor, desi eu as mai adauga unul: the "special" wannabe :D Postul asta mi-a adus zambetul pe buze..Dramele ca dramele, da' mai stii cum faceam cheta (saracu' Puia), cum copiam, cum fumam sus acolo si ne-a prins mecanicu', cum il consiliam amandoua pe Traian :)), cum jucam fotbal sau avioane (si mereu ma bateai, dammit, da' io nu ma otfic da?!!!!!!!!!!) cum dintr-o bere ne faceam praf la cate-un concert (Eminescu-Troashk, Troashk-Eminescu), cum nu ne faceam tema la latina si saraca profa ne ierta de fiecare data, cum radeam in hohote de profu' de muzica si dramatismu' lui si cum ne povesteam micile "picanterii" fara vreo urma de rusine? Remember? Aaaah....ce vremuri, ce oameni, ce morvauri!
Sa stii ca mi-e dor sa mai stam impreuna in banca...:*

pisica sefa spunea...

nu era bere.ci vodka.:))cea mai crunta betie ever!i'll always remember it,because i'll never want do it again!:))
aaaah si profu' de muzica!:)))))))))))))))))"eu va tin 5 minute!5 doar!ca stiu ca nu vreti sa va pierdeti timpul cu mine!" si statea 1 ora intreaga!
iar puia.....we will own you forever,la cati bani ne-ai dat!:))
sweet memories!:)