miercuri, 18 martie 2009

vrem sa fim destepti.sau doar sa parem.

din ciclul "hai sa ne dam intelectuali", trebuie sa subliniez cata importanta are muzica pe care o asculti....adica te faci ca o asculti.

toata lumea asculta numai melodii cantate de formatii sau solisti/soliste semi-obscure si daca indraznesti sa intrebi :"auzi,da' astia cine's?" te lovesti de "oh my god nu stii cine sunt xyz?c'mon!".

de la o anume varsta devine "ridicol" sa ascultii anumite melodii.eu nu prea pricep de ce.
de exemplu la party-uri toata lumea asculta lalaieli pe care nici nu poti dansa.nici nu poti sari.nici nu poti sa mimezi un blues.
iar daca te apuci sa pui un reggaeton sau o salsa sau chiar ceva house "comestibil" ,toata lumea se infioara:"ai ma ce e asta?asculti asa ceva?"
sau daca pui un blues mai vechi gen "lady in red"," moaaaaaa...ce asta frate?petrecere dupa vremea parintilor?".

c'mon!lalaieli pot asculta acasa sau la mp3 player!nu la un party!

da,imi place metallica.

si-mi place si iris.si-mi place si garbage.si red hot chili peppers.
dar mai imi place si rock'n'rollul classic sau jive-ul.si salsa.si samba.si reggaeton.si loredana.si mahala rai banda.si chiar si anumite melodii house.dar din fiecare am cate 4 maxim 5 melodii.playlistul meu e un puzzle cu melodii de la beyonce si timberlake la muzica clasica,tango,vals pana la tiganeasca si gica petrescu si ioana radu.
asa ca nu pot si nu vreau sa ma proclam profund extaziata dupa toate mentionate mai sus.






uite de exemplu,nu-mi place folk-ul.am incercat dar...nu mi-a placut.si nu mi-e rusine sa zic asta in cercurile "intelectuale" care se innebunesc dupa folk.

si nu-i inteleg pe altii carora desi nu le place, dau din cap aiurea si se prefac si ei extaziati!

mi se pare o prostie sa-ti inhibi preferintele de orice tip doar ca sa faci parte din turma.e ca si cum ai vrea sa arati ceea ce nu esti.adica aceeasi prostie.

aceesi poveste e si cu filmele si serialele sau tv show-urile autohtone sau straine.
-"te uiti la gossip girl?hmmmm..da' chiar iti place telenovela aia americana?".
da imi place.si-mi plac si alea sud-americane.asta ma face proasta sau inculta?


-"doamne cum te poti uita la "dansez pentru tine" sau la "megastar"?ce penibil sa te uiti la asa ceva!".


raspunsul corect era probabil:"nu!in timpul liber ma uit numai la documentare iar seara inainte de culcare citesc numai Goethe". asta m-ar fi facut "mai desteapta"?
si poate chiar ma uit si la documentare si citesc si Goethe,dar nu ma falesc cu asta si nu le ridic sus si tare ca pe niste stindarde care mi-ar ridica nivelul de inteligenta in fata celorlalti.

ohhhh...spiritul asta de turma..cat de departe suntem de a evolua din punctul asta de vedere.
fiti voi,fratilor!e chiar asa greu?de ce trebuie mereu sa va "transformati" in altceva doar pt a fi acceptati?daca am fi la fel cu totii,nu ar fi anost?ar fi,va spun eu.

hai sa nu ne mai umflam aiurea-n pene si sa ne acceptam asa cum suntem.
si mai dati-va jos de pe piedestalul ala inalt de sclifoseli pe care v-ati ridicat singuri.nu de alta dar s-ar putea sa cadeti.si ar fi dureros.
pe bune!:)

Niciun comentariu: