marți, 10 martie 2009

scrisoare deschisa pentru primavara

Draga Primavara,

Nu am mai primit in ultimul timp nici un semn de la tine.Te tot asteptam dar tu nu si nu :"Batman!Batman!".
Am tot incercat sa luam legatura cu tine dar tot timpul ne loveam de "connection closed".
Prima data am crezut ca te afli intr-un soi de cearta cu sora ta iarna,care ne plesnea din cand in cand cu cate-o vijelie.Ce s-a intamplat?v-ati certat pe vreo bluza?Nu-i frumos!Doar sunteti surori!Stim ca ea e mai irascibila uneori dar tu trebuie sa fii mai intelegatoare.

Apoi ne-am gandit ca esti timida si ca ti-e rusine sa mai vii dupa dezastrul lasat tot de sora ta iarna.Si atunci ca sa te incurajam ti-am serbat cu mare veselie "presupusa" venire pe 1 martie.
Ne-ai aruncat cateva raze-n ochi si ne-ai pacalit.apoi ne-am gandit sa-ti mai sarbatorim o data "venirea" pe 8 martie.Ne-ai imprastiat in sictir putina caldura si apoi iara ai fugit!

Acum ne gandim ca te-ai suparat pe noi.Nu stim cu ce ti-am gresit dar am vrea sa ne ierti!
Iarta-ne,draga primavara si intoarce-te la noi ca ne-am saturat sa iesim din casa uscati si sa ne intoarcem uzi si infrigurati si in plus ne-am plictisit pana peste cap de paltoane si caciuli si manusi!
Balerinii s-au plictisit si ei in dulap si ar cam vrea sa iasa pe-afara,dar baltile Bucurestiului ii cam sperie!

si da,draga Primavara ne-am saturat sa fim "dusuiti" cu apa din balti!nici tie nu cred ca ti-ar placea!really!

asa ca fie-ti mila de noi si intoarce-te!

te rugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
:)
am cam vrea asa ceva daca se poate:



TE RUGAAAAAAAAAAAAAM!:))

Niciun comentariu: