miercuri, 11 martie 2009

titanic dupa ani si ani

m-am uitat azi la "Revolutionary road" si asa i-am reintalnit pe Kate Winslet si Leonardo di Caprio.
...un cuplu mai matur,mai dramatic si cu mai multe probleme.(chiar mai mari decat scufundarea Titanicului).mie mi se pare chiar un fel de continuare a povestii lor,daca Leonardo ar fi supravietuit,desigur.
si nici aici nu m-au convins.it's just not working between you,guys!

daca in primul film se alergau pe coridoarele luxoasei nave chicotind si hlizindu-se ei bine, acum se alearga sa se bata unul pe altul,spargand geamuri si racnind unul la celalalt.a whole new point of view huh?:)

scopul filmului cred este de a fi un fel de antidot al intoxicatiei numite "chef de maritis/insuratoare".adica "ce frumos era cand ne-am cunoscut si ce cosmar e acum!ce mult ne iubeam atunci si ce straini suntem acum!"

Roata s-a intors de data asta,si a murit ea la final.concluzia e simpla:cei doi nu pot ramane impreuna in nici un film.
cred ca di Caprio le-a zis:"bah,da' mai omorati-o si pe-asta ca eu m-am saturat sa mor!" iar kate a zis "bine bah bulangiule,hai fie,mor eu de data asta!acum suntem chit!data viitoare murim amandoi!"

la inceput, cand erau tineri si fericiti si incercau sa ignore faptul ca Titanicul se scufunda sub ei:


mai tarziu,cand deja erau obositi de la greutatile casniciei si plini de drame si frustrari:


ps. pana si scenele de amor arata ruinele cuplului de alta data:
in titanic se iubeau pana se aburisera geamurile iar aici,in 2 minute,scena din bucatarie s-a si terminat.

Niciun comentariu: