duminică, 8 martie 2009

la multi ani,MAMICO!

De ziua ta, mamico
In dar ti-am adus ...o jacheta
Si crede-ma,mamico
Un dar mai frumos nu AM GASIT!!
(magazinele de le Republicii nu prea au NIMIC care sa fie pe gustul tau)



am vrut sa-ti culeg o floare,
un mic ghiocel,frumos
dar cred ca mi-ai fi dat in cap cu el
si cui ii e de folos?

:))) WHY CAN YOU BE LIKE NORMAL MOMS WHO JUST LIKE FLOWERS AND CUTE STUFF?
WHY MOM?:))



Am vrut sa-ti culeg stelute,
sa-ti fac un frumos colier,
dar cine nu stie oare?
ca tie ti se pare argintiul kitsch-os!!!!

:))) WHY MOM? WHY CAN'T YOU BE LIKE OTHER MOMS WHO LIKE NORMAL JEWELLRY?



Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti si mai tare
Atat de tare incat ochii ma dor!!!
(sau in curand am sa mor!)

:)) WHY MOM?WHY NO MATTER WHAT WE DO,WE CAN NEVER PLEASE YOU?

Mama este "speciala".
-ei nu-i place sa faca prajituri si mancare toata ziua.si totusi ii ies exceptional!(mai putin negresele).
-nu este obsedata de curatenie.si totusi casa mereu sclipeste de curatenie.

-nu-i place orice tip de floare.de exemplu garoafele,gerbera,irisii,nici nu intra in discutie.acestea trec direct la categoria "re-gift".

-nici martisoarele nu sunt iertate;si ele trec automat la "re-gift".Trebuie sa fie ceva cu adevarat special ca sa fie pastrat.

-mamei nu-i place orice cadou.de aceea orice ocazie de cadou presupune o foarte mare alergatura si tot DEGEABA!!!!!
"si cui ii e de folos?"

-fara ruj pe buze si pantofii asortati la geanta nu iese nici pana la paine.
regula ni se aplica ,desigur si noua!"daca ne intalnim cu vreun cunoscut pe strada,o sa ma faci de ras!!!"

-aspectul joaca un rol esential :"Asa iesi afara?!Doamne,bine ca nu ies cu tine!si un aurolac e mai dragut ca tine!"
"te-ai innegrit atata la ochi ca zici ca esti batuta!"
"iti sta parul atat de urat!sigur nu vrei o caciula?"
"asa vrei sa iesi in oras?in combinatia asta?NICIODATA!nu iesi pe usa asa!!!"

-mama intotdeauna este dragutza si imi face pe plac:
"vrei castraveciori din aia mici mici si acri?ei bine du-te si tu si ia-ti!!"
"nu,nu-ti mai fac cafea!o sa dai in balbaiala!"
"nu,nu-ti fac clatite!o sa te faci cat casa!"

-mama este foarte vorbareata.mereu are cate ceva de spus.si parca mereu e ceva de duh:"nu,nu e bine asa!"
"nu mai face asa!"
"asculta-ma ca stiu ce spun!" OARE?!
-INTOTDEAUNA ea spune mai bine si face mai bine!

INSA toate ciudateniile ei o fac speciala.
IAR NOI O ADORAM PE MAMA ,TOCMAI PENTRU CA E SPECIALA!

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu am ras aici! :))) daca adunam cele doua portrete, parca ar semana un pic cu ... pentru ca e ziua ei, o sa folosim "generalul"

Anonim spunea...

a!si nici magazinele din Bucuresti. really!