vineri, 27 noiembrie 2009

punctualitate

eu nu pot sa inteleg oamenii nepunctuali!
daca ai zis o ora,pai atunci faci pe dracu'-n patru si ajungi!o data stabilita o ora,iti iei in calcul cat face autobuzul/metroul/troleul,cat timp faci pana la autobuz/metrou/troleu etc.

nu-i inteleg pe oamenii care sunt gata sa iasa pe usa si tocmai atunci se lungesc la discutii care pot fi purtate si mai incolo sau pe care ii pune cineva sa le diverse de la magazinul din colt si se duc!stii ca ai stabilit o ora si stii ca te asteapta cineva,si deci toate astea se fac inainte.

prietenul meu e nepunctualitatea intruchipata,si in 5 ani am avut ceva de asteptat...si de educat.

6 comentarii:

alex essig reccomends spunea...

...suntem specie pe cale de disparitie noi cei ce punem baza pe fiecare minutel atunci cand am stabilit o ora anume pentru ceva anume. Poate ca ar trebui sa intelegem ca ...timpul trece mai repede pentru unii (umbla vorba ca americanii/basescu/soarele ne fura 3-4 ore din rotatia Terrei - Google it!), probabil altii se gandesc ca pana in 2012 mai e putin, so... f**k it anyway... si oricum, cine ar da doi bani pe fraierul ala care a zis demult ca "punctualitatea e politeţea regilor"

pisica sefa spunea...

deci dl alex essig recomanda punctualitatea.:)

Maya spunea...

Eu de obicei sunt cea care asteapta...desi mi se mai intampla si mie sa vin un picut mai tarzior...in special la cursurile alea plictisitoare raaaau :)

pisica sefa spunea...

e de inteles:)

Anonim spunea...

esti redusa. te reduci. te-au redus.
dar nu ma reduci!

pisica sefa spunea...

:))),hai ca esti chiar amuzant/a.
pai n-am cum sa te reduc mai mult...