duminică, 15 noiembrie 2009

din cufar

mi-am adus aminte dintr-o data de vremuri vechi de 10 ani...vremuri frumoase si simple,pline de rasete si voie buna.de prieteni uitati,undeva in cuferele copilariei.

au ciocanit si i-am lasat sa iasa.si inima mi s-a umplut din nou de bucurie.

si castanele au inceput sa cada din Terri si Terrez,si muscatele au inflorit in spatele gradinitei iar noi ne-am delectat cu un strugure copt de pe terasa,in timp ce Soimul de pe cruce se incrunta la noi.

si aveam tricoul rosu si scurt si blugii taiati pana la genunchii,iar ea avea sarafan de blugi si doua codite impletite.iar ei,restul radeau si rasete lor umpleau tot satul.si inimile ne bateau mai tare cand ne intalneam pe diguri.

4 comentarii:

livia spunea...

de fiecare data cand vad castane pe jos, oricat de eleganta as fi, nu ezit sa trag un sut la ele sa se rostogoleasca si sa rasune invartindu-se a copilarie :)

Maya spunea...

foooooarte frumos si frumoase fura si vremurili

pisica sefa spunea...

:))))
"pozele" astea vor fi mereu acolo...si mereu le voi iubi..

pisica sefa spunea...

@maya: vremurili alea's priceless:) i wish i was a kid again.