miercuri, 11 noiembrie 2009

everybody hurts sometimes

ne certam.
cu tipete si urlete,cu obiecte aruncate si usi trantite,cu rautati usturatoare si apoi cu suspine impinse in perna.
si apoi se lasa linistea.si regretele se napustesc.fiecare isi cauta indelung cuvintele "imi pare rau".si le gasesc,dar ele nu apar.nu..nu..ele se opresc la zidul numit orgoliu,si stagneaza.asteapta un impuls,care sa sparga zidul.


dar hai sa scoatem din cutiuta cu amintiri,momentele frumoase care ne-au facut atat de fericiti...cand ne-am tinut stingheri prima data de mana,cand ne-am sarutat prima data si am tremurat de emotie,cand am spus prima data "te iubesc",cand am simitit prima data ca ne e dor...
si cum am iertat prima data,sa iertam si acum.

pentru voi,(va stiti voi,care)cu dedicatie.aici.si aici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipă recent formată, nonprofit, care şi-a propus să lupte pentru conştientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolaţi de societatea în care trăim despre tot ceea ce înseamnă consum de droguri într-un fel sau altul.
Dacă prin acţiunea ta, salvezi o singură viaţă de la decădere, consideră că ţi-ai atins scopul, alături de noi toţi ceilalţi.

Dacă doreşti să susţii această campanie, afişază pe blogul tău un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Ioana spunea...

incerc sa scriu ceva ..am citit postul iar acum ascult prima melodie...imi e greu sa mi gasesc cuvintele si voi zice decat..multumesc!

pisica sefa spunea...

nu trebuie sa-mi multumesti.asa am simtit eu...