joi, 12 noiembrie 2009

:)))))

stiu c-am mai postat o data despre cum au ajuns in gradina unii vizitatori dar trebuie sa vedeti ce mai cauta oamenii pe google.here we go:

"voltaire-melodie"-mda,marele cantaret Voltaire...
"jocuri cu pisici,adica sa le fiu dadaca"-....
"esapament pentru pisicute"-:))))))
"caracterizare familist convins"-jeeeeez..
"madonna in gradina"-pai cum sa lipseasca madonna?..
and now, tadadam:
"prepararea cacatului"-?!?!!?!!?!cautam reteta "succesului"?:))

in rest,le multumesc noilor vizitatori din Iran,Pakistan,Italia,Spania si Anglia,care au stat mai mult de o secunda pe la noi.

yours,
pisica sefa,

x.o.x.o

ps.aici o melodie faina

2 comentarii:

Maya spunea...

Madonna e inca in top, deci n-avea cum sa lipseasca tocmai din gradina pisicutelor, ala cu familist convins mi se pare a fi genul "albinuta" care-si cauta un bun cover, iar la prepararea cacatului, eu spun "pas"
:))

Aaaaa, si un joc pt copii in care sa dadaceasca pisici mi se pare o idee geniala...bineinteles, numai un "mic geniu" se putea gandi la asta. Ca in rest, hai sa omoram oameni virtual si sa ne neglijam familia (stiu eu cazuri).

pisica sefa spunea...

iti dai seama ce albinuta din moment ce cauta pe google ghidul de familist convins..:))
iar la aia cu dadaca pntru pisici,i said wtf?!:))who the fuck wants to be the nanny of a cat?of a cat?!:))