duminică, 22 noiembrie 2009

eu votez.voi?

eu am votat de fiecare data,indiferent de gradul de greata sau lehamite.am luat un antivomitiv si multa lamaie si mi-a trecut.

am ales mereu raul cel mai mic.am crezut ca Basescu,acum 5 ani,un rau mai mic.m-am agitat atunci,am dus numeroase lupte de convingere si m-am bucurat nespus cand a castigat.dar m-a dezamagit.asta e,we move on.

si azi ma duc la vot,ca sa aleg din nou raul cel mai mic.si sa sper din nou.
daca nu va fi asa,macar stiu ca am depus minimum de efort pentru tara asta,inainte sa ma grabesc sa-mi iau lopatica si sa arunc cu rahat in ea.

da,stiu ca zilele astea e un trend cu "votati....bla bla bla...". dar n-am scris asta ca sa ma incadrez in trend.

si pentru intrebarea "cu cine,dom'le ?nu mai avem pe cine,dom'le!"...eu il votez pe crin,par exemple.n-o fi usa de biserica,dar macar e din PNL.

Niciun comentariu: