marți, 17 noiembrie 2009

ex

mi-am facut ieri un testulet pe facebook despre ex-boyfriends.si mi-a iesit ca cica i'm over them for good and i moved on with my happy life.:)
bine,nu aveam nevoie sa-mi confirme asta un test de pe facebook ,dar l-am facut doar asa for fun...:p

eeh,ceea ce socheaza pe toata lumea este ca eu am ramas in relatii foarte bune cu toti fostii mei iubiti.nici best friends nu suntem,dar pastram legatura.
ceea ce-mi place foarte mult!
cand ne mai intalnim rareori sau cand mai vorbim pe mess,ma bucur ca am reusit sa trecem peste episoadele urate(de care acum radem;mai demult plngeam),si am pastrat prietenia.
mi-ar fi parut rau sa nu fi fost asa,ca pana la urma am impartit mai mult decat drame si tristeti.si ce-a fost bun a ramas.

si prietenul meu s-a tot socat o vreme,dar apoi s-a obisnuit cu "ciudatenia" mea..:P
...dar a inteles,intr-un sfarsit ca he will always be the one..

i hope so...:)))

AICI o melodie frumoasa pentru el si pentru your one and only:)

x.o.x.o

Un comentariu:

livia spunea...

coincidente de viata, draga mea, si eu ma mir ca altii se mira ( :P ) ca am ramas prietena cu ex...si ex....etc :( oamenii sunt oare asa rai?