joi, 6 august 2009

old mtv...good mtv

Eram mare fan mtv.
Numaram zilele pana la wma si ema.Si se stia ca in seara respectiva nimeni nu avea acces la televizor.
Si ma suparam cand,a doua zi la scoala nu aveam cu cine discuta despre ele,avand in veder ca la noi erau in mare voga 3sud-est si genius.
Aveam agende speciale dedicate trupelor mele favorite.
Tin minte ca atunci cand a venit metallica in romania pentru prima oara,am avut o agenda INTREAGA dedicata lor,cu poze,versuri,date despre fiecare membru in parte,de la trupa de inspiratie,pana la mancarea preferata....:))..i know it is called "obsession".:P
Stiam tot ce misca,cine ce-a mai scos,pe ce locuri se clasau,cat vindeau..

La un moment dat s-a rupt firul(nu mai stiu de ce..cred ca ajunsesem la dramele adolescentei ce-mi ocupau majoritatea timpului.)
Azi am ajuns din greseala pe site-ul mtv-ului. m-am intristat sa vad ca nu mai era nimic din imaginea de altadata.
Azi mtv-ul e alcatuit din 4 chestii:
-trupe de emo-rocarasi cat mai excentrici
-hip-hop la greu,cu rihanna cu tot,ca accesoriu permanent
-tot felul de reality-show-uri care mai de care mai penibile.
-lady gaga...jeeeez..she's everywhere!!!!!o sa fac alergie de la atata lady gaga si atata rihanna!
Din noul val imi plac doar:muse,paramore,kings of leon si the killers.
BRING IT BACK,BRING IT BACK,DON'T TAKE IT AWAY FROM ME!!:))


Sa facem o petitie pentru vechiul mtv!

2 comentarii:

Maya spunea...

esti o babeta! ce old mtv? fata, nu iesti daloc in trend, nu stiu ce sa ma fac io cu tine! :)

pisica sefa spunea...

fata,asa e!m-am senilizat de tot!ce mtv?azi nu ne mai uitam la tv!clubuim!:)