vineri, 21 august 2009

autofilia

pe voi nu va plictisesc discutiile despre masini?
adica hai suport discutia asta o data,de doua ori,de trei ori DAR NU IN FIECARE ZI!

bla bla bla ce jante nu stiu cum are..bla bla bla ..nu stiu cati cai putere
bla bla bla..ce motor nu stiu cum...bla bla bla ce comenzi are...BLA BLA fuckin' BLA!

Si pana la urma ce e asa palpitant intr-o discutie despre masini?concluziile oricum sunt aceleasi mereu:nu avem bani sa ne luam masina aia acum..sau peste 5 ani..sau vreodata!asa ca de ce mai palavragim aiurea?

bineinteles ca intr-o discutie despre masini,intervin si impulsurile orgasmatice:"aaah..ohhhh...aaah ce ...bmw bla bla bla..(adica semnele x..z.w..@..$..!..#.423...901,..!@!@#$!%$^%#&_)!".da,e frumoasa,e puternica,e misto..e ce vrei tu!dar...e doar o masina pana la urma!pentru ce sa ne tavalim atata pe jos si sa ne inecam in propria sudoare?

aaah si btw,trebuie sa se inventeze un termen pentru atractia sexuala chiar, a barbatiilor pentru masini daca tot se excita atata cand vad o masina si se lasa captati de o dorinta neinteleasa de a face ceva cu teava de esapament! un termen gen autofilie,masinofilie,etc.

si acum ar veni raspunsul:pentru ca tu habar nu ai despre masini!ceea ce e adevarat.eu pot sa admir la o masina culoarea si designul si mp3 playerul.

SI mi se pare de foarte mare impresie si fita si ce vreti voi ideea de a cheltui pe o masina mai mult decat pe-o casa/apartament/coliba etc.!!!really!

DAR daca m-as apuca si eu sa port discutii interminabile despre farduri,haine,genti,pantofi si alte minunatii?hmmmmm?cred ca ar fi la fel de PLICTISITOR!

una peste alta eu nu's pretentioasa.nu-mi doresc mai mult de-atat:


nu stiu ce are si ce n-are si ce-ar mai trebui(ma indoiesc ca i-ar mai trebui ceva,totusi.):))) stiu doar ca arata foarte bine!:)

8 comentarii:

Anonim spunea...

Pisica Sefa, lucrurile nu sunt atat de simple, la noi e o chestie genetica, hormonal-animalica ce ne face sa ne "excitam" la auzul unor specificatii tehnice enorme, la sunetul unui esapament de bolid de curse, la vederea unor linii suave si curbe ca ale unei tinere domnisoare... Nu e o chestie rationala, e ca o dragoste incontrolabila si nebanuita, desi stim ca rational costa mai mult decat o casa si tot un morman de fiare ramane...Daca ar fi al meu?!? :D

pisica sefa spunea...

:)) u guys are so obsessed with cars!but it's alright.we can accept it ,but sometimes,yes,it's annoying when u hear all day long about it!!

:))asa ca ar trebui sa va alegeti un moment al zilei in care sa discutati despre asta.il vom numi sfertul auto:)))

Maya spunea...

Fiecare cu obsesiile lui....dc masculii din grupul tau vb despre masini, aia din gr meu vb despre calc...si innebuneeeeesc! Si ma mai intreaba iubi de ce nu vreau sa ies la bere cu el si prietenii lui...isn't it obviouse??????

pisica sefa spunea...

eu te inteleg mai bine decat oricine.senzatia aia innebunitoare ca discutia nu se termina niciodata si mai mult capata si mai multe aspecte,e ..."de vis".:)

Liana (F4 member) spunea...

mi-ai exprimat atat de bine sentimentele incat am stat o saptamana relaxata dupa ce am citit. Ca si cum as fi avut o discutie cu cosmin in care am rabufnit :)))))

pisica sefa spunea...

:))))))) pai noi intotdeuna impartasim aceleasi pareri!:))
ma bucur ca te-am relaxat!:))

Anonim spunea...

Nu, draguta! Autofilia e chestia aia de care suferi tu atunci cand iti tot citesti si recitesti ineptiile de pe blog si ai impresia ca e ok sa iti afisezi lipsa de vocabular, de idei, de pareri si de tinta pe o pagina care incepe cu www.
Tu mai lipseai!

pisica sefa spunea...

vai,dar ma scuzati ca am indraznit sa-mi exprim ineptiile pe blogul MEU personal!trebuia sa cer consimtamantul savantilor ca tine.
mii de scuze.:P