luni, 31 august 2009

deja?

draga Toamna,

apreciem entuziasmul tau de a veni mai devreme.
si pentru ploaia rece de aseara si de azi,"iti multumim mult" desi chiar nu trebuia sa te deranjezi.zau,ca nu trebuia!
gesturile tale mici(o ploicica,un vanticel,sute de frunzulite deja picate) denota dragostea mare ce ne-o porti,si-ti suntem recunoscatori,DAR NU TE VREM,inca.
eu ,una nu te vreau niciodata....

sau poate a fost o glumita cu vara,si noi nu ne-=am prins..mhahahaha ce amuzant!cert estE CA VREM SA TE INTORCI LA TINE ACASA!chiar nu este loc de tine aici!

cu drag,
......

"cri cri cri
toamna cri,
nu as vrea ca sa mai vii!!!!!!!niciodata,daca se poate!!!!"

i-am luat poezioara lu' toparceanu si am adaptat-o sentimentelor proprii.

sa va dau si niste argumente ca toamna sucks:
-ploua mereu marunt si naspa
-cand nu ploua,tot e umeazeala in aer.
-nu stii niciodata cum sa te imbraci:dimineata poate fi rece,dar dupa aceea se pot ivi si 30 de grade daca vor muschii ei de toamna.
-e pur si simplu deprimanta!pe o vreme asa nu-ti vine decats a stai in casa si sa dormi!
-si hai,septembrie si prima jumatate din octombrie,mai sunt cum mai sunt,dar noiembrie e cea mai cea.de naspa,adica.

deci draga toamna,jet acasa!

6 comentarii:

Maya spunea...

As mai adauga eu un aspect care pe mine ma enerveaza la culme toamna si anume: ma stropesc ingrozitor pe pantaloni, de zici ca m-am tavalit cu porcii (bine, asta poate e si datorita faptului ca oi avea eu un mers mai nu-stiu-cum, dar anyway..in grade mai mici sau mai mari, majoritatea e afectata de micii stropi maro)

pisica sefa spunea...

da,pe-asta n-am mai pus-o k la mine stropii sunt accesoriu zilnic!:)

Liana (F4 member) spunea...

plus ca ti se increteste parul :)

pisica sefa spunea...

oooooo,dar cine este printre noi?chiar leaderul,nu membrul,f4!
asa este,liana,si incretitul parului ne face sa nu ne placa toamna!

te mai asteptam prin gradina sa-ti dai cu parerea!:)

eu spunea...

Mie imi place toamna, are un accent boem care ii da personalitate Bucurestiului :) Plus că e mişto să vezi atâţia oameni fugind

pisica sefa spunea...

da,are si ea partile bune..putine ce-i drept:)
mie imi place doar coloristica tomnatica...cum se imbina diverse nuante de rosu si galben....dar cam atat.
si da,stiu ca tie iti place accentul boem,ca doar tu insasi esti o boema!:)
pisicutele te pupa si te mai asteapta :)