joi, 13 august 2009

despre bulgari

toata lumea-i lauda pe bulgari.
ca vai dom'le ce autostrazi...ca vai dom'le cata civilizatie la ei acolo..ca vai dom'le ce orase...cata curatenie...ca vai dom'le meritau mai mult ca noi sa intre in U.E. ...
si un cacat daca e de la bulgari,e mai bun dom'le ca al nostru!

ehh si vara asta am avut si eu ocazia sa trec prin minunata Bulgaria.
si m-am oripilat.
in afara de litoralul "lor"(adica litoralul nemtilor,k nu mai e al lor),restul e horror!
case carpite cu aspect de bordei(nu-ti venea sa crezi ca cineva chiar locuia acolo!)saracie lucie peste tot,blocuri pe jumatate daramate..ale noastre din ferentari sau alte cartiere marginase sunt luxoase fata de ele.
scolile erau in paragina totala!aratau ca niste cladiri parasite de mult timp.

am trecut prin Russe si Varna,si jur ca n-am vazut si eu o particica frumoasa,nu stiu un parculet,un cartier,o casuta draguta,o terasa chic...NO way!
iar oamenii mi s-au parut cam dubiosi..cocalarii lor par mult mai periculosi decat cei mioritici.

sute de km pustii!bine,ca si la noi exista zone fara case,dar nici asa!

drumurile intr-adevar sunt foarte bune,desi jumatate din autostrada era si ea cam carpita,dar hai sa nu fim subiectivi..
si jumatatea lor de pod de peste Dunare este mult mai buna decat a noastra.

ATAT mi-a placut..in rest, jale mare!

3 comentarii:

Maya spunea...

m-am intors din vacanta asa ca get ready...comments will arrive! eu una de lady gaga n-am auzit pana acum si nici n-am avut placerea de a o vedea. Un motiv in plus ca sa ma bucur ca muzica pe care o ascult ma face sa evit astfel de specimene "cool".

Maya spunea...

au...asta trebuia sa fie cu un post mai sus...anyway...acu sa zic si ceva despre bulgaria dc tot sunt aici...:)

da, it sucks. am fost si eu vara asta si ma bucur ca a fost o excursie de cateva ore si nu o vacanta intreaga.

pisica sefa spunea...

:)),ne bucuram maya ca ai revenit pe taramuri pisiciene!:))