luni, 10 august 2009

i missed it.

da,mi-a fost dor de tara.
lucrurile sunt la fel.holul intunecos mirosind a tei,aleea acoperita de frunze de vita de vie uscate,gastele sasaind cu aceeasi lene.
tataie imi povesteste cum a aparut invazia dihorilor si cate victime au aparut,in timp ce mamaie imi face semne ca exagereaza,ca de obicei.tot de la el aflu si cum merge cu cheresteaua,fierul,dormezele,taratele,mobila si celelalte industrii in care activeaza.
am incercat sa le montez noul radio,dar "nu!!nu e nevoie!ala vechi e mai bun!nu schimba nimic!".
cocosul preferat locuieste mai nou in break.pisicile se inmultesc pe zi ce trece,cainii-vreo 5 la numar,fac ditamai galagia.dar nimic nu pare sa-i deranjeze.

ulitele au fost asfaltate.carutele au cam iesit din trend,fiind inlocuite cu must-urile sezonului,adica multe bmw-uri,atv-uri,scutere.baietii care duc vitele la pascut sunt toti vopsiti blond platinat si au creasta gelata.si tricou cu ceva italiano.si telefon,obligatoriu cu o manea polifonica.

in afara de asta,totul e la fel.Soimu' e tot acolo.Corbu' tot acolo.Plesuva tot acolo.



ne mutam la ceilalti bunici.bine-sanatosi si ei,preocupati de o singura problema:anul asta recolta de prune e slabuta."nu ne ajunge nici de magiun!" se revolta ei."asa a vrut Dumnezeu.ne-a dat anul trecut.nu poate sa ne dea mereu.".

prietenele mele din copilarie s-au casatorit demult.cateva au si copii.eu deja sunt batrana la 23 de ani..trebuia sa am vreo 3 copii!
verisoarele au crescut si ele.sunt inalte si au par lung si frumos si ma asteapta in poarta de fiecare data.

totul e neschimbat.si simplu.just the way i left it.

Niciun comentariu: