joi, 10 decembrie 2009

Top Gear in Romania

Cei de la top Gear au ajuns si in Romania,cu scopul principal de a se "da" cu masinutele lor exorbitant de scumpe pe Transfagarasanul nostru.(nume foarte complicat de pronuntat pentru ei:P).


M-am uitat si eu ieri,pe YouTube la emisiune si mi s-a parut ca imaginea Romaniei e redata perfect:tigani si Ceausescu.M-am mirat ca n-au aparut si Dracula si Nadia.

A mai aparut si discrepanta intre tiganii(care apareau peste tot) si masinile scumpe din Mamaia.Caci da,ei se asteptau ca veniti aici,sa aiba cele mai scumpe masini.
ei bine nu!au fost foarte surprinsi cand au vazut in Mamaia Ferrari,Lamborghini,si alte "diamante" auto.
cum zicea si James:"so you imagine coming here(in Romania) in in cars like this it may look like showing off.we thought that too.it's like showing in Sudan wearing a suit made entirely of food.But then we arrived in Mamaia and it wasn't quite what we've been expecting..Jaguar,Porche,Ferrari,Ferrari,...".

haha,poor huh?:)

Cele mai tari faze mi s-au parut :
- in satul ala(ca nu stiu cum dracu' l-au gasit tocmai pe-ala!)plin ochi de tigani,in care copilasii scriau pe masini "John Cena".si tot acolo unul cu o Dacia break i-a busit Lamborghini-ul lui James.


-admiratia lui James pentru Dacia Sandero:))si cum pronunta Dacia:))
-mirarea fata de oamenii care vindeau struguri pe marginea drumului.
-ce ziceau despre Transfagarasan:"that's the most amazing road i've ever seen!".


deci,da.le-a placut Transfagarasanul nostru celor de la Top Gear.
Dintre cele trei masini(Lamborghini,Aston Martin si Ferrari) ale lor,cel mai mult mi-a placut cea a lui James,adica Lamborghini-ul negru..mmmmmm...voua?:P

Niciun comentariu: