marți, 8 decembrie 2009

Leapsa cu ciudatenii

De cateva zile(sau chiar saptamani) circula prin vastele cartiere ale internetului (denumite bloguri,facebook,twitter and so on) o leapsa care trage dupa ea 10 ciudatenii personale.Si iata ca azi,leapsa asta a ajuns si aici,la capatul blogosferei,a doua gradina pe dreapta,plasata de nimeni alta decat sora de pe luna.

sora de pe luna,vrajitoare mare a cuvintelor,premiata e nenumarate ori cu lauri si diplome la capitolul scris,normal ca le-a expus mai frumos.Eu,confruntandu-ma in ultimii 5 ani cu un vocabular de lemn(care include denumiri de bacterii,dozari,identificari,spectofometrie,extractii,solventi,reactivi,cinetica,si nu mai vorbim de substante active gen Paclitaxel,Abcixinab,Eptifibatida) mi-am pierdut bagheta magica de transformare a cuvintelor.

Asa ca sa nu mai pierdem timpul si sa descatusam ciudateniile pisicii sefe:

1.dorm foarte mult.gen,exagerat de mult.daca pierd vreo noapte,a doua zi e prapad.iar zilele cu program de la 8,devin cosmaruri.(am avut cateva dati in care am adormit in metrou,la scoala,printre stative).

2.stau intotdeuna la masa cu un picior jos,si celelalt indoit pe scaun.uneori cu ambele picioare indoite pe scaun.dar am vazut ca nu-s singura,caci si la zizzou am vazut ceva de genul asta:)

3.nu-mi place sa dorm(again!) pe pernele altora.daca nu prezinta incredere,prefer sa dorm fara perna,sau sa o acopar cu ceva din vestimentia mea.pretty weird,huh?and i'm just getting started:))

4.cabd ascult muzica,la fiecare melodie imi imaginez o poveste.multe melodii...multe povesti.:P

5.nu-mi place sa mananc din vase din plastic.nu-mi plac decat castroanele mari si incolore.

6.si ca tot veni vorba de mancat:nu-mi place sa mananc in farfuria de ciorba, felul doi sau sa mananc prajituri cu furculita sau sa beau apa sau alte lichide in cesti sau cani.prefer paharele,transparente daca de poate.:P

7.daca imi place o melodie o ascult si de 20 de ori la rand,fara sa ma plictisesc.

8.nu-mi place sa intru prima intr-un local/sala etc.

9.in casele in unde stau mai mult,am "locurile" mele stabilite.:)asta e mostenita..:))

10.nu-mi place sa ma pup/imbratisez cu toata lumea.:))mai fac exceptii pentru cei dragi pe care nu i-am revazut de mult timp,sau pentru un cadou...dar nu asa,mereu caci pupicii mei sunt pretiosi!:)))))

gata!v-am zis ciudateniile mele.
leapsa trebuie sa treaca si pe la maya,caci sunt sigura ca vom citi lucruri foarte interesante!:))

x.o.x.o,
yours,
weird pisica sefa

ps.extra-ciudatenia pe care am uitat-o:mi se pare ca farurile masinilor seamana cu niste ochi,si in functie de ele masinile capata fete..;)))

4 comentarii:

Maya spunea...

haha, very funny :)) Am preluat draga mea pisicuta sefa! Maine ma si apuc de scris ciudatenii personale.

pisica sefa spunea...

de-abia astept!!!!!:)

Diana Coman spunea...

Am deci 3 "ciudatenii" in comun cu tine: 6,2, si 10 :)

pisica sefa spunea...

@diana:woooow!nu-s singura?ma bucura asta!:))