marți, 29 decembrie 2009

pa pa 2009

2009 a fost pentru mine un an greu. Si din punct de vedere al scolii si pe alte planuri.
Printre examene cu sute de formule care au lasat sechele,printre zeci de clasificari si subclasificari,am gasit insa , momente de distractie maxima.Maxim am spus.:P

In 2009 mi-am demonstrat atat mie cat si celorlalti ca se poate sa fii si corect si sa-ti mearga bine.
In 2009 am avut parte de cele mai frumoase vacante din viata mea,pentru care ii voi fi mereu recunoscatoare Lianei.
Tot in 2009 am simtit ca prietenii adevarati-cu adevarat adevarati:P,sunt langa si-n momente frumoase si-n momente urate.si tot referitor la prieteni,2009 mi-a demonstrat ca poti fi foarte buna prietena cu cineva diferit.Nu suntem de acord in multe privinte,dar suntem prietene excelente.so thanks Rox for this.:P

In 2009 s-a casatorit draga mea sora astronauta,probably the best sister in the whole world.Nunta mult asteptata cu emotii la vals.A fost mai bine ca la orice repetitie din sufragerie.:P
Am prins buchetul,FARA pile as vrea sa mentionez..n-a fost nimic aranjat sau exersat.
Cu buchet sau fara buchet,inca n-am chef de maritis.

mda...daca fac un inventar rapid,vad ca 2009 n-a fost chiar asa rau.
Acum pe sfarsit de 2009,am parte de niste surprize-surprize venite de departe,din 2002.De aceea de-abia astept sa vina nou-noutul 2010,ca nah trebuie sa privim spre viitor,nu spre trecut oricat de imbietor ar parea.

am ajuns in 2010...cand s-a scurs atata timp?

cele mai frumoase momente:














5 comentarii:

Ioana spunea...

foarte frumos...

contesssa spunea...

..ca sa nu mai zici de mine care te-am parasit :p..

pisica sefa spunea...

ioana-multumesc :P
contesssa, nu-mi mai aduce aminte ca te vei trezi cu un nou locuitor al casei.i'm trying to get over it:P

alex essig reccomends spunea...

si nu trebuie sa uiti ca vei avea un revelion de exceptie alaturi de prietenii tai speciali :D

P.S. semeni teribil in pozele alea cu Eva

pisica sefa spunea...

it's imposible to forget.:P
si in pozele alea nici macar nu eram roscata asa ca NU eram eva.:P