joi, 17 septembrie 2009

unirea urziceni si spaniolii....

m-am uitat aseara,obligata, la meciul dintre Unirea Urziceni si Sevillia.nu ca as fi vreo fana infocata urzicilor unite,dar chiar ma plictiseam in casa,asa am zis ca la meci m-oi plictisi dar mai vad una alta,mai rad de una alta si poate s-o scurge timpul mai repede.

mi-am facut inainte research-ul:cine este unirea urziceni?de cand are urziceni-ul(cu 17.000 de locuitori si un singur semafor)echipa?de cand au ajuns ei in champions league?multe wtf-uri...

so we went to the pub to watch the "big" game.and it was sooo sad!la un moment dat chiar ma uitam pe bune la meci din pura compasiune.

la inceput nici n-au vazut bine mingea..au avut vreo 3 atacuri tot jocul.dup-aia,au inceput sa se arunce pe jos,sareau,se rasturnau,plangeau ..nah si ei sa compenseze cu ceva diferenta de valoare dintre ei si spanioli.(si ce spanioli...:)))
ce-i drept si spaniolii le puneau niste piedici si le dadeau niste capete grosolane de-i anestezia instantaneu.
dupa toate aceste drame,sfarsitul nu a fost chiar asa de dur:numai 2-0..pentru ei,evident.noi ne asteptam la ceva 5-0..
si stateam noi si ne gandeam:un jucator de la sevilla poate cumpara intreaga echipa Unirea Urziceni!
venitul unui jucator de la sevilla e mai mare ca venitul total al orasului urziceni.dar care venit?au ei venit?:)))

si ma uitam la trebunele lor:erau arhipline pentru un umil joc cu unirea urziceni,echipa pe care de-abia o stiam noi,d-apoi ei!la noi numai la jocuri importante sunt mai multi suporteri,in rest in tribune-s numai administratorul si femeia de serviciu.

cert este ca Astra Ploiesti a ajuns in A,asa ca de-acum in colo am cu cine sa tin:)))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi ca am o campanie in desfasurare vrei sa arunci un ochi si sa fii blog partener??
Uite-te pe linkul asta:

http://zizzou.wordpress.com/2009/09/15/vrem-sa-ti-citim-blogul/

Daca vrei sa te bagi copiaza codu ala html, e ca ala de la stats counter :D

Astept raspuns!

pisica sefa spunea...

hey,sorry dar nu prea am fost pe-aici.am aruncat un ochi si la tine dar nu prea am inteles ce ter sa fac si nici nu prea am avut timp.
next time.;)