joi, 24 septembrie 2009

premiere

“Ce ați făcut săptămâna asta pentru prima oară în viață sau pentru prima oară după foarte multă vreme?”.asa se numeste leapsa aterizata in gradina direct de pe luna.
si dreptate avea astronauta cand spunea ca telepatia citeste blogurile.

1.am preparat o suspensie si un unguent.nu e prima data cand o fac,INSA e pentru prima data cand cineva chiar le foloseste si prima data cand fac asta fara obligatia unui examen sau a unui profesor.all by myself!:)

2.am dat sfaturi unui pacient si chiar au fost luate in seama!!e o senzatie minunata sa vezi cat de in serios te ia lumea!

3.am adormit la 11 fara 20,la 5 minute dupa ce intrasem in casa.de mult nu m-a mai vazut patul la aceasta ora.:)

4.am terminat o "pictura".restul "picturilor" sunt neterminate pentru ca toate la a doua vedere mai aveau nevoie de ceva.ultima a fost completa.

5.am avut punctaj de -3 la whist.:)) nu s-a mai intamplat asa ceva in istoria jucurilor de whist pe care le-am jucat!NEVER!;)

6.am purtat o vestuta cu alb si negru pe care am adorat-o.(si eu si andra).de mentionat este ca am aceasta vestuta din clasa a-5a.:P asta implica o sub-premiera si anume ca inca imi vine bine!:)

7.am avut un vizitator din Iran care si-a pierdut destule minute uitandu-se la niste poze cu Madonna de la postul asta. a intrat si ieri si alaltaieri si azi si are si o poza favorita.:))cred ca nu maie nevoie de link.

8.am aflat ca Ioana si Doru se casatoresc.:)

si cam atat.enough huh?:)

leapsa merge mai departe la Zizzou si la mako.daca vor si au timp,desigur:)

X.O.X.O
Yours,
pisica sefa

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am preluat! cu intarziere si scuzele de rigoare :D

pisica sefa spunea...

ehh!mai bine mai tarziu decat niciodata!:)

Ioana Doru spunea...

refuz sa cred ce ai scris la punctul 5.....:)))D::D:D:D

pisica sefa spunea...

un moment negru in viata mea,ca jucator fidel al jocului.:))
ps.de ce te semnezi Ioana Doru ci nu doar Ioana?