vineri, 25 septembrie 2009

prea multa gramatica strica

eu am invatat gramatica in clasele 5-8.atunci s-au pus bazele si si-acum pot sa zic ca stiu,datorita unei profe super.la literatura nu facea cine stie ce,dar la gramatica eram toti asi.

eeeh,vremurile alea sunt invechite si uncool.azi nu trebuie sa stii sa citesti si sa scrii.trebuie doar sa pari ca stii.
"k", recunosc cu mana pe cartea de romana,ca am folosit si eu pe mess sau in sms-uri.
dar ce greseli observ in ultimul timp....si nu ma refer la greseli facute din graba,sau din neatentie.
ma refer la "bombite" de genul:
"vre-i sa mergi la munte?" ,
"tias spune mai multe chesti",
"nu ma m-ai intereseaza",
"bine inteles ca nu am vrut",
"ambitioas-o!",
"as fii vrut sa merg si eu."

e rasu' plansu cu gramatica asta.
ps.eram intr-o seara in mijlocul unei dezbateri despre forma negativa a verbului "a sti" la persoana a doua,la timpul indicativ prezent.unii ziceau ca este cu un "i",altii cu 2 iar un prieten zice:"pai cu nici unul:nusht".?:))

Niciun comentariu: