marți, 1 septembrie 2009

Regina de Cupe

uitasem cat de mult imi place sa dau in carti de tarot.
si mi-ar placea sa le iasa in prezent si-n viitor (caci trecutul s-a dus) numai Soarele,familia de Cupe,Imparateasa,regina de Monede,si cat mai putine spade si bate si arcane rele.
mie,oricum imi place cartea mea:Regina de cupe.


a mea si a restului fetelor din Pesti,Rac si Scorpion.
Regina de Cupe e creativa,intuitiva,sensibila.asta inseamna ea,nu am inventat eu!:))
in cartile mele era mult mai frumoasa..imi pare rau ca nu am reusit sa o pozez...

daca vreti sa stiti si voi cum sunteti in cartile de tarot,nu ezitati sa ma intrebati.:)
the witch is online!:)

13 comentarii:

Maya spunea...

da, da zi-mi mie...cred ca mi-ai mai zis dar am uitat

livia spunea...

amaze me :P..vreau sa stiu :d

pisica sefa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pisica sefa spunea...

@maya:tu esti berbec,deci esti regina de Bate,pentru ca e zodie de foc.
regina de bate este foarte rea.ea si cu regina de spade-pentru zodiile de aer,fac ravagii.

regina de bate este autoritara,rece,foarte creativa in a-si atinge scopurile.este foarte buna in posturi de conducere,(e chiar facuta pentru a fi sefa)detinad foarte bine arta manipularii si controlului.
si arta convingerii:daca simtedoar un pic de spatiu prin care ar putea patrunde si convinge,acolo va actiona si va convinge imediat.
e foarte sociabila si placuta insa daca o enerveaza ceva..s-a cam rupt firul..:)) iarta o greseala dupa mii de implorari dar nu va uita niciodata.
nu prea isi arata afectiunea,dar cand iubeste e pasionala si capabila de gesturi extreme.si nu mai vb de posesivitate si gelozie.:)) nu stiu daca esti tocmai asa,eu doar iti zic ce inseamna cartea asta!:)

pisica sefa spunea...

@livia: tu esti taur deci esti regina de Monede,pentru ca zodia ta e de pamant.
regina de monede este foarte realista.nu-si creeaza teluri pe care stie ca nu le va atinge niciodata.
este foarte pasionata de cariera ei si face tot pentru a fi o profesionista.
partea materiala conteaza destul in planurile ei-ca doar e de monede:))adica nu priveste superficial partea monetara si este foarte economista.frate,frate da' branza e pe bani!:))
este devotata familiei si prietenilor apropiati.pentru cei pe care ii iubeste ar face destule(nu tot,pentru ca nu este extremista deloc),atat cat se incadreaza in limitele reale.deci fara cai verzi pe pereti!:))

reginei de monede ii place sa detina controlul,sa stie tot.nici ei nu prea ii place sa fie contrazisa intrucat e destul de incapatanata si greu de convins.
minciuna,prefacatoria si tradarea nu vor fi iertate niciodata de catre regina de monede,chiar daca pare atat de dragalasa si blajina!:))
cineva care a suparat-o rau,a iesit din grafic,caci there;s no way back!:))
in familie,e foarte iubitoare si apropiata de iubit/sot/copii etc si lasa impresia ca se supune,dar de fapt ea cam face jocurile.:)dooh!:P
este o excelenta gazda si te face sa te simti mai bine ca acasa...si acum ma gandesc la budinca aia de cioco pe care ai facut-o atunci:))
nu stiu daca ti se potriveste,dar asta inseamna cartea ta.;)

Anonim spunea...

Si mie! Hai ca nu stiam ca le ai cu tarotul, tare foarte tare! Astept feed-back :))

pisica sefa spunea...

@zizzou:trebuie sa-mi spui zodia.:)

Anonim spunea...

Fecioara! 30 August 1985! ora 23:11

pisica sefa spunea...

!zizzou:esti rege de monede.
regele de monede este un familist convins.cuvintele de baza in caracterizarea lui sunt fidelitate,stabilitate si trainicie.
de aceea lucrurile pe care nu le va ierta niciodata vor fi tradarea si inselatoria si-n general tot ce tine de abuzul increderii lui.
supararea se manifesta mai mult ca dezamagire si daca la regii de bate sau de spade,supararea este exploziva si scurta,neavand timp de aprofundari,la regele de monede va fi un proces lent care se va "depune" la nivel emotional.

asa..la nivelul carierei,este nehotarat,dilematic dar daca se hotaraste asupra unui lucru,isi va face treaba excelent,chiar daca uneori va trece prin scurte momente de plictiseala.
regele de monede,ramane legat de anumite chestii emotionale/materiale si-i va fi greu sa renunte la ele.de ex daca are un job,si i se ofera altceva,cu greu se va desprinde,pentru ca si aici intervine vesnica fidelitate!

este interesat de bani,ca nah e de monede,dar mai putin decat regina de monede.banii pentru el sunt doar un mijloc care il ajuta sa fie oarecum fericit,pentru a-si sustine ideea de trainicie.,pentru ca adevarata lui fericire nu vine din material,ci din emotional.ce-i drept,este mai interesat de bani decat regii de cupe sau de spade,daca ar fi sa comparam.
in relatii,este dupa cum am spus,foarte fidel si in cautarea unor relatii pe termen lung.
un rege de monede rareori va ierta o lipsa a fidelitatii chiar si pentru o clipa,si aici ne referim la lucruri usoare ca o privire,un zambet etc.ceva mai "grav" nu va fi nicicand iertat sau uitat!
pune foarte mult suflet si cand iubestek,iubeste cu toata fiinta,si de aceea tinde uneori sa fie manipulat de catre partenera.
este gelos si posesiv si destul de incapatanat.chiar daca interlocutorul are dreptate,el va gasi o maniera in care va "evada" din discutie.IN NICI UN CAZ nu-i va da dreptate.intr-un mediu de "contrazicere" se simte ca pestele in apa.:))

prietenii lui sunt cei mai apropiati.restul sunt doar cunostinte.daca un prieten ii tradeaza increderea,deja devine starin.nici macar nu mai trece prin stadiul de cunostinta.:))
cam atat mi-am adus aminte.cand gasesc cartea,vin cu completari!:)

livia spunea...

uau.... I am forever your faithfully friend :D da..mi se potriveste :)) nici eu nu am puteam descrie mai bine :)) ms ms ms..uite am si salvat in calculator!! esti o scumpica

livia spunea...

:x you rememberd my sign!!! love u!!

Anonim spunea...

Incredibil! Complet adevarat mai putin faza cu posesivitatea si gelozia (posesiv nus, si gelos: foarte foarte moderat)! Danke schon!

pisica sefa spunea...

@livia :ma bucur ca s-a potrivit.:)) cum sa uit ca esti taur?:))esti pe 27 aprilie.lucrurile astea pur si simplu nu se uita!

@zizzou:u're welcome.da,la unele aspecte nu se potriveste la toti.:)nici tarotul nu-i exact!:P