marți, 5 mai 2009

seria n,episodul x-CENZURA STRIKES AGAIN

s-au gandit ei asa:"bah,ce sa facem azi?"
"bah,nu stiu da' io m-am plictisit rau!"
"pai hai sa mai dam o lege!"
"hai!..da' despre ce?"
"hmmm."
si stau ei ca retarzii si se gandesc si vad calculatorul.
"bah!ceva cu netu'!!!"
"da,ca si-asa l-am citit pa unu' tare'n clanta,care se ia de toata lumea!"
"gata!hai sa ne luam de luzersii astia de bloggerasi care dau cu maca maca pa net si influenteaza turma!"

si asa s-a nascut minunata lege,a carei esenta este CENZURA.detalii la arhi.
da,aceeasi cenzura din timpul comunismului care baga intelectualii la zdup pentru aveau tupeul sa vorbeasca despre comunism.
da,aceeasi cenzura din cauza careia am plans atata si am ajuns sa ne fie frica sa vorbim chiar si cu rudele apropiate.

well,it's back!
mai intai cu tv si radio,pe urma interceptarea telefoanelor,acum si pe net,si maine e posibil sa ne fie frica sa vorbim,exact ca-n vremurile "glorioase" ale securitatii sau chiar in cele mai vechi ale inchizitiei.

nu stiu cum au dedus ei cu mintea lor de cacat as well ca asta era alta problema esentiala a tarii.(in afara cu aia cu rollerii)

bloggerii si ce zic ei acolo in spatiul lor alocat,e o mareee problema!
salariile profilor?pensiile minuscule?sistemul judiciar sub pamant?sistemul sanitar impurificat cu spaga?noooo!astea-s nimicuri!
bloggerii erau problema!!!!hai sa-i cenzuram ca sa-i linistim putin,ca prea se ia turma dupa ei!

DECICATIE:AICI

am crezut ca am invatat ceva in urma acestei boli numite comunism.
am invatat un cacat.
democratia la noi,in sine e un cacat.
ALTA DEDICATIE:AICI

NU STIM SA FIM LIBERI.

2 comentarii:

Eterna Maya :)) spunea...

Enfractorii tb eradicati cu toate mijloacele rationale si mai ales irationale ale mintilor stralucite ale acestei tari (nu, nu ma refer la Eminescu, Enescu si alti E).
Si da, pana la urma asta e democratie, pt ca democratia a fost redefinita si ea cu aceasta ocazie.
Deci, copii retineti: DEMOCRATIE=forma de organizare politica a societatii care proclama principiul ILUZIEI detinerii puterii de catre popor.

pisica sefa spunea...

bine zis iluzie.