duminică, 17 mai 2009

vioara bate caprele din Balcani

mie chiar mi-a placut cine a castigat Eurovisionul.si chiar cred ca pentru prima data dupa multi ani,chiar l-a meritat.aici castigatorul.
si e si dragutel,nu?:))



toapele aaaah fetele noastre din Balcani,nu prea au facut nimic in afara de cateva spume razlete.
am luat si noi 7 puncte de la Spania,3 de la Macedonia,2 de la Turcia,si 12 de la Moldova.WOW!

MAH,atata timp cat noi participam ori cu lalaieli gen Nico&co sau Monica Anghel si Marcel Pavel,sau behaieli de la Elena(chiar a behait nu a cantat) normal ca nimeni nu da nimic!
pai hai sa comparam ce vocile celor din Islanda si din U.K cu Elena....va zic eu ca nu exista termen de comparatie!
si atunci am luat ce am meritat, adica praful de pe toba!:))
lasa,poate la anul!:))

2 comentarii:

Maya spunea...

Da, optimismul romanesc persista...Noi avem asa, ca natiune, o placere aparte pentru victimizare. Saracii de noi, mereu nedreptatiti...Citeam si eu "scuze" pt elena ca n-a fost sonorizarea buna, ca alte tari s-au aliat in punctaje, ca exista o mafie a eurovisionului. Wtf? Poate ar exista toate astea, DAR....melodia elenei chiar a fost de locul 1? Don't think so! Pe langa faptul ca se chinuia sa cante (mie asa mi s-a parut), versurile alea vai steaua lor sunt pentru....clasa a 8-a.
La baietica asta mi-a placut ca a facut o poveste din alea 3-4 min cat a stat pe scena si a reusit sa-mi transmita ceva.

P.S: Noi trimitem la eurovision "marile voci" ale tarisoarei noastre si nu penibilul lalaielilor si bahaielilor, vorba ta.

pisica sefa spunea...

mafia eurovision-ului?:))) mama ce pretexte inventive!:))
"my girls want to party..want to party..want to party all the time!!"
wow!esti buna.clasa a 8 a e lux!!:))
asa se intampla cand scoatem cracii ci nu vocea la inaintare!:)
n-am nimic cu elena,dar n-avea ce sa caute si mai ales sa astepte de la eurovision!:P