miercuri, 20 mai 2009

leapsa de pe luna

nu stiu ce e cu saptamana asta,dar vad ca gradina si pisicile ei sunt tare bagate in seama!
de data aceasta sora astronauta a pisicii sefe a trimis de pe luna un ravas cu o leapsa,care a aterizat direct in gradina.sa videm:)

Sunt o pisicuta blanda care zgaraie rau.:)

As vrea sa arat ca Serena din Gossip Girl.:)) glumesc.As vrea sa inventez pastila optimismului.

Pastrez cu sfintenie anumite principii.

Mi-as fi dorit sa fi fost in pielea lui Marilyn Monroe pentru o zi.

Nu imi plac:nesimtirea,copiii prost-crescuti,oamenii care se contrazic tot timpul,si mancarea combinata cu fructe.

Ma tem de mingii,scari,intuneric,filme de groaza si moarte.

Aud sunete care uneori nu-s reale.

Imi pare rau de cuvinte pe care nu le-am spus si sentimente pe care nu le-am aratat.

Imi plac cafeaua,serile de vara,pisicile,revistele de moda,si oamenii care rad.

Nu sunt hotarata si mereu placuta de toti.

Dansez cu mare placere valsul lui Strauss,salsa celor de la Gypsie King, si tango-ul lui Astor Piazzola.

Cant HORROR in masina,in tren,la scoala,sau pe strada cand am mp3 player-ul cu mine.

Niciodata nu spune niciodata.

Plang cand privesc poze cu cei care nu mai sunt printre noi.

Nu imi place de mine ca nu sunt hotarata,si ca nu sunt calma,si ca uneori ma intimidez foarte usor.

Sunt confuza dimineata.:))

Am nevoie de toti oamenii pe care ii iubesc.

Ar trebui sa ma apuc de invatat.;p

and the leapsa goes to....zizzou si maya.:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

roger!am primit-o, raspund cat mai curand

Maya spunea...

Vai, Maya primeste leapsa :D
Tenchiu, tenchiu. Acu' cam am examene, dar as soon as I ma eliberez...
P.S merci de urari! nu prea ma identific cu acest nume, dar urarile sunt intotdeauna binevenite :*