joi, 14 mai 2009

am reusit.am omorat feminitatea.

frumusete,senzualitate,si feminitate.asa au devenit greta garbo,marilyn monroe,marlene dietrich,jackie kennedy niste idealuri feminine greu de atins.


noi le-am taiat buclele frumoase si rochiile sexy,le-am sters tusul si rimelul de pe pleoape,le-am doborat delicatetea,si am ingropat pe veci feminitatea.

am devenit femei-barbati.

am inlocuit conform trendurilor aberante buclele cu parul-periuta,rochiile cu pantaloni zdrentarosi,pantofii cu toc cu adidasi lati si mari ca niste navete spatiale,machiajul cu aspectul neingrijit,iar finetea gesturilor cu ragaituri si injuraturi birjeresti.

si wow!ce cool suntem!suntem intelectuali,suntem destepti,nu suntem superficiali sa ne pese de cum aratam.

"vai fata,ce sac misto ai!e de nylon sau de rafie?si ce tricou plastifiat ai!mooooama!super-tari sunt cizmele tale de vacar!marfa rau parul tau verde!si ce de metale ai pe fata!esti belea!"

divele trecutului au murit,si nu le vom mai gasi niciodata corespondente in prezent.
pentru ca sinonimele frumusetii azi,pardoxal,sunt atribuite hidoseniei si grotescului.
ooh but we ar sooooo cool!

2 comentarii:

Maya spunea...

Si copacelul cu multe onduleuri ce zicea? :))
Sunt de acord cu tine, am observat si eu tendinta asta cool de a fi neingrijit/a.
Dar sa nu uitam si de cealalta extrema, femeile care incearca a bit too much sa isi evidentieze feminitatea. Din aceasta categorie amintim: tate imense razvratite 3/4 pe un biet petic de bluza, pardon top se zice acu'; celulita expusa pe niste fine si delicate ciolane; pantofi a la andre meniti sa inalte eternul feminin catre absolut; o spoiala multicolora pe delicata oglinda a sufletului cica; niste mingi de bowling aurite in urechiusele sensbile la critica si za list poate continua.
Din fericire, feminitatea mai tine, dupa cum ai zis si tu, si de atitudine.
Acu' eu nu cred ca nu vom mai gasi niciodata corespondente in prezent ale divelor trecutului. Poate doar un pic mai greu.....Pana la urma, copacelul adevar graieste :)

pisica sefa spunea...

eu cand vorbesc despre feminitate,nu ma refer la pitipoance.alea sunt niste cazuri speciale,de care am ras destul pe acest blog:))la alea feminitatea inseamna vulgaritate,si deci o dam in alta extrema...:P
eu doar ma intrebam de ce e asa rau sa fii feminina..si de ce incearca unele sa fuga de asta ca de dracu'!:)))
si btw:it was supposed toi be confidential:)))