luni, 5 ianuarie 2009

revistele copy-paste pentru gagici

intr-o frumoasa dup-amiaza dominata de plictiseala,am facut un profund research prin revistele oanei.
si concluzia este ca toate sunt la fel.
toate au categoriile: moda,machiaj,horoscop,pagina de sex,si muuuuuulte reclame.
pe o pagina e "un articol",pe cealalta reclama.deci,am putea spune ca numai jumatate de revista e de "citit"..aaah..rasfoit.
le-am dedus scopul:de privit si cel mult de exclamat "mama uite cum e imbracata asta!"
nu ma deranjeaza categoriile,insa e destul de enervant ca toate au cam aceleasi idei de machiaj,moda and stuff.bolero si joy sunt IDENTICE,deci nu prea am ce comenta;aceleasi vedete,aceleasi posete,aceleasi machiaje,aceleasi barfulite..cred ca sa fac cu copy-paste.

cea mai tampa insa, mi s-a parut cosmo,care zici ca e facuta pentru fete de 15 ani de catre fete de 15 ani.vorbesc de cosmo romania,ca pe adevarata cosmo din america nu am avut ocazia sa o studiez.toata revista e parca un puzzle cu absurditati.
exemple:
"sfat:ca sa te simti mai bine cu iubitul tau,impartiti o inghetata la cornet!"
oooh please!fara sfatul asta,cred ca multe relatii s-ar fi naruit de mult!
"pune-ti o glastra cu floarea soarelui in casa,pentru a fi mereu luminoasa!"
si am stat si m-am gandit cine a scris aceste marete randuri si nu m-am putut hotara cati ani are:15 sau 16?

preferatele mele sunt paginile intitulate "pagini pentru iubitul tau",in care predomina tot felul de sfaturi gen "intreab-o cum a fost la shopping/spa/doctor/cafea cu amicele/job!","sun-o de n ori ca sa vada ca esti interesat..","maseaza-i picioarele si pregateste-i o baie aromata cu esente exotice!"

-first of all,care iubit ar citi cosmo/alte reviste pt gagici de buna voie si netorturat de nimeni,fara a exista la mijloc vreun pariu sau santaj?!
-second of all,carui iubit ii pasa cu adevarat ce ai facut tu la shopping/spa/cafea etc.?!it's boring!pentru asta ai prietenele,pe care chiar le-ar interesa!
-cui nu i-ar placea sa gaseasca baia pregatita si inmiresmata?but i'll tell you something:IT'S NOT GONNA HAPPEN!si ei oricum nu inteleg conceptul de "esenta exotica",din moment ce confunda mereu spumantul de baie cu samponul!
-daca nu e ziar de sport,jocuri sau masini.....e degeaba!e ca si cum ne-ar obliga ei sa citim din revistele lor cu masini si joculete...oare alea au "pagina pentru iubita ta"?..don't think so..
-de ce am vrea sa-i "feminizam"?mie una nu mi-ar placea sa ne certam pentru penseta..

ce munca asidua trebuie sa fi depus cei 2 oameni de la cosmo!
ei scriu,ei fac cafea,ei dau cu mopul,ei corecteaza,ei fotografiaza,ei alearga dupa haine prin mall....si tot ei tre sa ajunga si la scoala,ca nah au teze si lucrari.
probabil de-aia ies niste texte atat de stupide.


ps1.pe nimeni nu intereseaza de confesiunile sexuale ale diverselor personaje virtuale.pe bune!
ps2.degeaba expuneti mii de cosmetice sau haine,cu adresa magazinului cu tot,ca nu stiu cine cumpara o fusta de doar 178 de milioane...so we don't need prices..we just want sa ne clatim ochii!
gagicile cu bani,nu-si fac cumparaturile din revista,ci din milano.acolo,fix la stanga de la clinica de vulcanizare a buzelor .pe bune!

Niciun comentariu: