sâmbătă, 17 ianuarie 2009

game dependence

recunosc:sunt o fire destul de excesiva.
de ex:daca descopar un serial fain,nu ma las pana nu termin de vazut tot odata!

asa e si cu jocurile.

cel mai bun prieten a fost intr-un timp pharaoh.ma jucam aproape non-stop,cu mici pauze de mers la toaleta.
apoi trivia pe anticul mirc,apoi rentz,apoi whist,apoi saptica,apoi conquiztador,apoi spider solitaire, apoi mahjong si apoi trivia din nou,dar pe dc++.
si m-am jucat eu trivia,in modul meu caracteristic de excesiv pana cand am ajuns pe locull 1 unde si voiam sa ajung.
(bine,obsesia a fost lansata in momentul in care toti de pe hub s-au ras ca m-am bagat eu repede in jocul lor.ehhhh,si de atunci am muncit din greu,pana la satisfacerea orgoliului.)

insa intr-o trista seara,l-am intrebat pe principalul inamic cum de a facut un punctaj atat de umil.
si toata lumea mea s-a prabusit cand am citit rasapunsul:
"mayssa(adica eu),nu MAM M-AI concentrat ca MAM plictisit!"

autoanaliza a intervenit mai repede ca fbi-ul la o captura evidenta de droguri.
si asa reiesea din raportul autoanalizei:
"stupid...stupid...stupid...pierdut timp aiurea pe trivia,duelandu-te cu niste inamici care,desi nu stiu sa scrie,sunt pe primele locuri.il declar nul."

gandul ca m-am jucat si m-am strofocat atata sa ajung pe locul 1 intr-un loc al coca-emo-istilor cu grade ale inteligentei ,care mai de care mai scazute,m-a urmarit mai multe zile.
dar in final m-am iertat.nu puteam sta o vesnicie suparata pe mine.:)

Niciun comentariu: