sâmbătă, 31 ianuarie 2009

blogurile devin deprimante

fac "plimbari" prin bloguri.si sar ca o albinuta de la unul la altul cautand ceva "interesant".
si asa din blog in blog am tras concluziile:

-exista foarte muuuuulte bloguri

-exista multe bloguri care pur si simplu il idolatrizeaza pe Tudor Chirila.
...si eu care ma credeam mare fana ca stiam si eu primele doua albume...am devenit parte din categoria "subfani".aia cred ca stiu si cu ce se spala pe dinti sau ce hartie igienica foloseste!
-exista multe bloguri "epice" si "lirice",dar cele mai multe sunt dramatice.
dramatism,care se scurge in cuvinte,poze cantece,versuri care mai de care mai cu subintelesuri tragice.

-"detinatorii" blogului trebuie sa aiba poze cat mai artistice, din profil sau din spate,niciodata cu fata.
Cu cat mai suparate sau misterioase,cu atat mai bine.

- la "despre mine" se dueleaza in citate ciudate mai mult sau mai putin cunoscute.

-insa cele mai tari bloguri pe care le-am vazut( 2 la numar) au fost cele in care persoanele erau atat de deprimate incat scriau asa:"DE-ACUM INCOLO NU VOI MAI SCRIE AICI!S-A TERMINAT!PAAA!"si chiar se tineau de cuvant!nu mai aveau nimic postat.

Ce ciudat!blogurile trebuiau sa te faca sa razi,sa citesti ceva inedit,ceva frumos,in nici un caz sa te deprime!
get a prozac!:)

Eu credeam ca mai intai iti faci blogul pt tine si apoi pt ceilalti,dar se pare ca acum sunt facute numai pentru a-i impresiona pe ceilalti,pentru a arata o fata diferita tot pentru ei.
din nefericire,in entuziasmul de a parea cat mai ciudati/culti/intelectuali/misteriosi/poeti deveniti superficiali,tot pentru ei,maritii cititori!!

A devenit o raritate sa fii chiar tu,ca si in viata de zi cu zi.

Noi,pisicutele din gradina am vrea sa mutumim cu aceasta ocazie,VOUA, cititorilor fideli(3 sau maxim 4 la numar)care au trecut pe-aici pe la noi.
astronauti,new-yorkezi,danezi,clujeni,bucuresteni,ploiesteni VA MAI ASTEPTAM PE LA NOI!:))))))

Un comentariu:

Anonim spunea...

pisicutele din gradina sunt tare tare dragute. Mai trecem