duminică, 21 decembrie 2008

ei ne-au dat libertatea















ei ne-au redat libertatea cu gloante ce le strabateau pieptul.si libertatea a tasnit prin sangele lor pe tot pamantul.si asa ne-am renascut.

ei ne-au redat increderea si au sters intunericul dictaturii aducand prin lumanarile de la mormintele lor,lumina sperantei pentru noi.

ei ne-au vindecat temerile si durerile prin curaj,prin lupta,si prin iubire.
totul pentru noi.
i-am uitat.

am uitat ca ei ne-au redat tara,de care acum ne batem joc...ne batem joc de vietile rapuse atunci si de sacrificiul lor suprem..

le-am uitat fetele vinete dar spiritul viteaz inca traieste.
traieste in piata universitatii,dar nimeni nu-l vede.
pentru ca l-am uitat.

am folosit libertatea obtinuta cu sange si moarte intr-un mod total gresit.
ei s-au bucurat de libertate in frigul gropilor comune in care si-au odihnit trupurile ..

si asa sleiti de puteri si fara viata s-au bucurat si au iubit momentul in care au reusit sa salveze intregi generatii noi.
generatii care habar n-au cine sunt.si care spun ca "nu stiu..n-am auzit..viata merge inainte".asa spunea o fata de vreo 20 si ceva de ani.
ei au luptat si au murit acolo pt noi,pt ca noi sa fim liberi si fericiti.

iar noi i-am uitat.
pentru ca "viata merge inainte".
asa ca inainte de a umple bine cosurile la carrefour,inainte de a cumpara mii de instalatii lumionoase pentru decorarea balconului,inainte de a manca cu nesat toate delicatesele,inainte de a mai cumpara o rochie de revelion,inainte de a mai downloada 3 filme,inainte de a deschide televizorul peentru programul de craciun,inainte de toate astea,ar fi frumos daca pentru 5 secunde ne-am gandi la ei...
...la cei din care ne-am renascut.














Niciun comentariu: