duminică, 28 februarie 2010

life in plastic,it's fantastic

Pitipoance din toata lumea,uniti-va!Sa nu lasati plastifierea sa moara.Niciodata!

"Ma trezesc pe la 11.Ma dau jos din pat si ma duc fix la oglinda.Imi admir frumoasele silicoane.AAAh..sunt pur si simplu belea!Apoi imi admir buzele pompate si ma bucur ca dupa 5 zile pot vorbi ca s-au mai desumflat.Dar cu cine sa vorbesc?iubi e la munca.Bine ca mi-a lasat bani de coafor,ca n-am mai fost de alaltaieri si coama asta arsa,trebuie cumva aranjata ca sa para ca se imbina cu restul parului.Groaznic.Asta cred ca imi va lua juma de zi.AAAh uite..am primit un mms:e gina!imi arata o pozica din baia din club.Ce marfa ii sta cocotata pe wc!Poate incerc si eu pozitia asta ca e interesanta!

SMS! E Clemi,vrea sa ne intalnim la un suc.Dar trebuie sa ma duc la coafor..AAAh cum sa fac?Hai ca ma duc dup-aia la coafor.Ia sa vedem,mi-a lasat iubi si bani de suc..DA DA..chiar si de benzina.OOOH,ce bine..era asa jenant sa merg cu Q8-ul si sa vada clemi ca n-am benzina..Sa vad cu ce ma imbrac:hmmmmm..blugii astia cu paiete si cu 3 marimi mai mici sunt belea.Pun si un maiou..Dar stai ca-i cam frig afara...eeeh..in cafenea poate o fi mai cald..daca nu,cu atat mai bine ca asa mi se intaresc sfarcurile si poate atrag vreun cocalar sa-mi plateasca sucul.
Asa,acum sa vedem ce ochelari de soare sa-mi pun:Versacccce,Arrrrmani sau D&G?Grea alegere.Aoleeeu,dar afara ploua!pfff..eeeeh,sa-mi apere ochii de picaturi.Aoleu dar merg cu masina,ce picaturi?pfff..macar dau bine in poza daca oi avea norocul sa ma prinda Cancanu' la semafor.O sa merg mai incet..Poate chiar ii sun eu..Aaah dar stai ca iubi nu mi-a lasat bani si de paparazzi!Pff poate imi fac pe gratis o pozica..doua..ca na saptamana asta am cotizat destul.Dar inainte sa plec,trebuie sa-mi mai admir o data sanii:belea belea..sunt atat de buna!Pfoai ce petarda sunt!am uitat sa ma machiez!EEh lasa ca ma acopera ochelarii si ma dau doar cu niste ruj.Nu m-am spalat pe dinti..eeeh poate am vreo guma prin masina.."
Dupa cateva ore:

"Ce jegoasa Clemi asta.Mi-a tras clapa.Noroc ca am gasit repede un coafor sa mai treaca timpul.Mi-era cam foame asa ca am bagat o saorma si o cola fara zahar.asta sper sa nu vada Cancanu'.Trebuie sa-mi aleg o rochie pt showul de diseara.N-am gasit nimic interesant:erau prea mari si acoperite.Cum?sa nu arat mumoasele astea doua dupa ce am bagat 5000 in ele?nu nu..poate gasesc o rochie la raionul pt copii,ca sa imi vina asa cum imi place mie:scurta si stramta si decoltata.nu stiu cum fetele astea pe strada se imbraca asa lalai..si vintage auzi..pff adica second-hand.Ce-o fi asa interesant sa umbli in haine vechi si prafuite?si mai dau si lectii de moda.

AAAh,in sfarsit am ajuns acasa.A fost obositoare emisiunea asta.A trebuit sa stau pe scaun,si sa mai si zambesc.Pai cum sa zambesti cand esti asa obosita?Mai si faceau aia glume si trebuia sa rad,chiar daca nu stiam de ce.Offf...ma bag la somn.Nu mai ma demachiez ca oricum am machiaj permanent.Dar inainte de asta sa ma duc pana la oglinda:vaaai ce mumoase buze am!nu-i asa iubi?iubi ti-ai luat medicamentele de inima?ti-ai vazut nepotii azi?iara le-ai dat bani?ai ma iubiiiii!eu n-am bani de paparazzi si tu ii dai la rude?Nu stiu cine e baiatul ala din poze.Hai nu te mai agita ca iara faci vreun infarct si-mi strici ziua..aah noaptea..Ma bag la somn,maine trebuie sa ma trezesc devreme.Imi pun ceasul la 12."

4 comentarii:

BPS spunea...

Super tare,
Dar ai uitat sa spui, ca desi, sunt asaaaaaaaaa de ocupate sarecele au timp sa termine facultati cu 10 .
Si sa stii ca sunt geniale, multe dintre ele nu vad clasa la ochi si termina cu 10 pe linie.
Ma intreb care o fi secretul lor????

pisica sefa spunea...

magic:) it's all about magic:P
their magical boobs and lips.:P

Maya spunea...

:))))))))
Super tare! Am ras o gramada la final cand m-am prins ca iubi sta de fapt sa moara :))

pisica sefa spunea...

iubi a lu pitzi e batran si obosit.:)) so there are chances:P