luni, 15 februarie 2010

ce ne-am mai distrat

nu.am scris gresit.de fapt era "ce m-am mai distrat" ca am ras singura.
am fost la spectacol si-mi pare rau ca nu mi-am luat niste popcorn.

era un spectacol trist si eu am ras.
tema?
transmiterea inteligentei si moralitatii prin hands-free.
oitele se grupau si regrupau in turma si erau foarte amuzante.
se foiau,se zburleau si vorbeau singure.isi adresau intrebari si isi raspundeau tot ele.fara tente filosofice.
faceau si probe de sunet uneori:"2..2..1..se aude?2..2...1?"

iar pastorul..ohhh pastorul m-a vazut ca ma amuz de afacerea lui cu oitele si s-a gandit sa ma includa si pe mine.credea ca ma simt singura si neajutorata.
l-am asigurat ca nu.n-as da bine in turma,oricum.nu m-as incadra in tabloul lor... jenant.


maxim am spus.

2 comentarii:

Maya spunea...

Asta era o metafora sau chiar a fost "pe bune"?

pisica sefa spunea...

o metafora care arata ce e pe bune.:P