miercuri, 17 februarie 2010

casuta mea de pe Marte

Am o casuta pe Marte.
E verde,si n-are acoperis.
Am o gradinita portocalie in fata,cu floricele martiene.Am si un leagan.
Nu prea am vecini,si ma simt singura cateodata.

Pe Marte nu ploua,nu ninge.uneori ma mai uit la cometele care trec pe langa casa mea si le fac cu mana.Alteori mai vin navete cu astronauti si-i invit la o cafea martiana,dar sunt prea ocupati sa gaseasca nu stiu ce comori aici.Nu stiu ce cauta ei,aici nu e nici o comoara.



Mai dau cate o tura pana pe Pamant.Ma transform intr-o pamanteanca roscata.Dar Terra asta e prea agitata si murdara.Cuvinte murdare,ganduri murdare, si prea multe nedreptati la fel d murdare.Caci pamantenii arunca cu multe vorbe grele si zoioase,cu pietre si furii.Si prea multi pamanteni seci.Si-n cap si-n suflet.Si pamanteni vicleni si josnici,care-si degradeaza singuri sufletul,si strang multe gunoaie.
Apoi mai sunt pamantenii falsi.Atat de falsi ca s-au acoperit cu un strat de plastic.Sunt luciosi si kitsch-osi.

Asa ca ma intorc pe Marte.unde e liniste si bine.Ma asez in leagan si-mi admir gradina portocalie.

7 comentarii:

Maya spunea...

Mai sunt si pamanteni carora le pasa, care se implica, care incearca sa ajute si sa se ajute. Eu ti-as recomanda sa revii putin pe pamant la o cafea pamanteneasca si sa bem impreuna partea plina a cescutei de cafea. Si apoi, o umplem din nou si tot asa :))

pisica sefa spunea...

aaah,maya nu stiu cum reusesti tu de fiecare data sa scoti din gentuta cuvintele cele mai frumoase,care fac toate pisicile sa zambeasca.
te banuiesc de o bagheta magica,sa stii.poate ca ar trebui sa o scoti si sa-i faci pe toti pamantenii asa cum ai zis mai sus.:)
:*

Maya spunea...

Eu doar le arat bagheta si ii invit sa isi gaseasca fiecare propria bagheta magica...cine doreste, desigur :)

Anonim spunea...

Mare grija ca e mult praf si nu e atmosfera pe acolo! You'll get sun burns! :))

pisica sefa spunea...

imi iau crema de protectie solara cu factor de protectie 10000:)))

Anonim spunea...

Auzi da tot mai bine e pe Luna, cand iesi din casa ai une belle vue!

pisica sefa spunea...

:))))) asa este,dar Luna e cam overrated:P
toata lumea vrea pe luna.:P