joi, 25 martie 2010

de firma

Am realizat ca mania cu firma s-a extins si la medicamente!
"-Propanolol de 40 mg zice batranica plina de plictis
-Stiti ar fi mai bine daca ati lua de 10 mg.
-Ntz.40 mg am spus.
Trecand peste faptul ca-i trebuia reteta pentru el si nu s-a obosit sa dea explicatii,ma duc sa-i caut de 40 mg.Il aduc si cand il vede face ochii cat cepele si zice indignata:
-Nu domnisoara!Nu de-asta!
-Pai e de 40 mg...
-Pai o fi dar nu-mi place firma!
~!@!$#@%$$#^%$&^&*&(*)(_?!?!!!?!?
Imi ascund uimirea si incerc sa o intreb relaxat:
-Dar de ce nu va place firma?E aceeasi substanta,aceeasi concentratie;n-are nimic in plus sau in minus fata de altele.E exact la fel.
-Domnisoara,am zis ca nu-mi place firma asta si punct.Da-mi de 10 mg de la alta firma."
^$%^$#&^%*&^*%(*$$%@#%@@^??!!!!?!?!!wtf?
Poate ca da...suna mai bine Sanofi-Aventis decat Fabiol..si nah poate ca rozul e mai frumos decat albastrul...substanta activa?pfff! cui ii pasa de ea?

7 comentarii:

BPS spunea...

Poate nu stiai
Dar si batranii trebuie sa isi pastreze statutul social draga.
Cum tinerii se imbraca de "FIRMA"
asa si ei trebuie sa isi ia doftoria de la "FIRMA", altfel nu ar mai vorbii batranici de la bisrica cu ea, daca ar afla ca nu a luat doftoria de la "FIRMA" care e de "FIRMA" pana la urma, nu alta.
:P

pisica sefa spunea...

:))))))
pai toate au firme.numai ca unele's gen Kenvelo asa si altele gen Dior:P

Maya spunea...

Aham, deci te-ai angajat pana la urma....FELICITARI! ...si bun venit in lumea "relatiilor cu clientii" :))

Livia spunea...

Mie imi place GSK..are ceva? :D so Bayer :))))) Felicitari ptr inceperea activitatii in domeniu :P ca sa zicem asa... Si nu uita: oamenii calmi traiesc mai mult... Este minunat sa surprinzi natura umana..sau chiar natura din oameni (partea total animala :) ) pup

pisica sefa spunea...

@maya oooh da..i'm soo excited...:P
@livia :pai normal ca vrei GSK ca doar e Chanelul medicamentelor:)))))
da traiesc mai mult ? poate aia sedati:P

Unknown spunea...

=)).. omg!! nu se poate asa ceva! am ras de am lesinat! mersi!

pisica sefa spunea...

:)) da..am ras si eu dup-aia.dupa ce mi-am revenit din @#$#%@$^%$ :))