luni, 12 aprilie 2010

natiune de vanzatori

Da.Ne-am vinde si sufletul pe cativa bani fara sa stam sa ne gandim prea mult.
"da-l pe-ala ca e mai scump."
"da-l pe-ala ca expira curand si ni-l taie din salariu."
"nu mai sta la discutii cu toate babele ca-ti pierzi timpul si nici nu va cumpara nimic."
"nu-i mai intreba atata de toate bolile ca mai ai si alti "clienti"." clienti,nu pacienti.
"nu le mai da atata sfaturi si pune-le medicamentele pe masa."
"daca il vezi ca are bani, da-i cel mai scump produs.si daca nu are bani incearca totusi."
"daca-ti cere ceva scump chiar daca nu e bun pentru boala lui,da-l.nu mai sta la discutii.nu vei schimba tu lumea."
Sa facem bani.Multi bani.MULTI MULTI.Sa facem afacere din oamenii bolnavi.

sorry,dar NU.I'm not a seller.Daca voiam sa fiu asa vindeam cartofi in piata.
Stiu ca poate mai exista locuri unde nu-i chiar asa, dar sa fim seriosi:sunt mult prea putine.
Dissappointing i'd say.

2 comentarii:

Maya spunea...

Dar de cate ori nu am auzit si eu replica "ia-l pe asta mai scump, ca-i mai bun!"....nu's de incredere farmacistele astea...poate decat una pe la universitate, pe acolo :)

pisica sefa spunea...

:))unele sunte intr-adevar mai bune...dar nu toate..e pur si simplu acelasi lucru numai ca e mai de luxe asa.de fita:))
iar eu lucrez in lacul tei.acolo e de incredere maxima.maxim am spus:)))