luni, 1 iunie 2009

I LOVE PLOIESTI

mereu ma lovesc de intrebarea:"siii?ce-o sa faci dupa facultate?ramai in Bucuresti,nu?"
iar eu le raspund sec "nu.ma intorc in Ploiesti".
urmeaza mirarea.
si apoi urmeaza a doua intrebare:"de ce?"
si nu e un "de ce?" simplu ci un "de ce?" la modul ca "jeeeez!why would you want to do such a stupid mistake?!!!?!"
si urmeaza argumentele :"pai Bucurestiul e mult mai cool..are locuri mai faine..joburi mai bune...mai multe posibilitati.."

pentru ca asa vreau EU.



si pentru ca eu chiar imi iubesc Ploiestiul .nu e la fel de cool ca Bucurestiul,si tocmai de-aia imi place.si da,poate n-are locuri asa frumoase,dar daca mi se face dor in 40 de minute ajung.
conceptia cu "de-abia astept sa fug de-aici" a fost demult.si a fost trecatoare.
in plus mai e si argumentul astronautei:"daca toti oamenii faini pleaca in Bucuresti,cine o sa mai ramana aici?".

iar eu sunt un om fain,care ramane in orasul natal.pentru ca nicaieri nu e mai bine ca acasa.:)

2 comentarii:

Maya spunea...

Eu clar ma incadrez in categoria oamenilor faini care pleaca in Bucuresti =))

pisica sefa spunea...

ca toti de altfel:)