joi, 4 iunie 2009

nebunia twilight

m-am uitat si eu in sfarsit la acest film care isterizat lumea.
au aparut tricouri cu edward,fetite de 15 ani s-ar indragosti si ele de vampiri,lumea a inceput sa-i priveasca acum ca good guys.

heeeeloo!!they suck blood!human blood!they are not good guys!!si dracula era vampir,si n-a creat atata isterie si ganduri bune pentru vampiri!

daca arata si el ca edward...s-ar fi schimbat ecuatia..:))

nothing special:e ca o telenovela cu un vampir si o tipa.
nothing scary,nothing intense.

DAR,mi-a placut foarte mult muzica,facuta in mare parte de Carter Burwell.
foarte faina!

preferatul meu se numeste "river flows in you" -yiruma

altele misto mai sunt si :

muse-"supermassive black hole"

muthmath "spotlight"

si the last but not the least:
"i know what you are"-carter burwell

bine,acum sa nu blazam si sa recunoastem ca vampirul principal e frumusel foc.



nu-i asa?:))

2 comentarii:

Maya spunea...

O fi nebunie twilight'ul asta, dar eu n-am auzit de el...probabil din cauza ca nu prea ma mai intereseaza tv-ul...
Oricum, tipul este......aaaaaah....si nu are parul lung :D

pisica sefa spunea...

da..este mai mult decat aaaah!:))