miercuri, 17 decembrie 2008

eu am mai multe suflete pereche

imi doresc uneori sa fiu invizibila.
sa nu ma mai vada nimeni,sa nu ma mai intreb ce cred ceilalti,ce vor ceilalti,ce spun ceilalti.
sa fiu doar eu.
stiu ca asa m-as simti singura,dar uneori cu totii am vrea sa fim pentru un timp singuri,doar noi si gandurile noastre.

imi doresc uneori sa nu mai fiu om si sufletul sa-mi fie transpus in orice alt lucru sau vietate.
de exemplu,mi-ar placea sa fiu o frunza.ce poate fi mai simplu?nu trebuie decat sa te lasi inclinata de vant.trist este insa ca frunzele au o viata foarte scurta si traiesc doar din aprilie pana in octombrie.

imi doresc uneori sa fi trait in alta epoca si sa fi fost pictorita.dar stiu ca poate tablourile mi-ar fi fost admirate doar dupa moarte.

si daca ar fi fost asa,nu mi-as mai fi cunoscut sufletele pereche.
da,eu am mai multe suflete pereche,care se schimba intre ele din cand in cand.
insa unul dintre ele,nu se schimba niciodata.el ramane acolo si din cand in cand mai lasa si alt suflet pereche sa ocupe un loc.
ne-a unit alt suflet pereche.
cel de mama.
ea este sufletul pereche comun,care chiar de nu-l simtim,este acolo mereu.
si orice facem noi,face si ea chiar daca nu stie.
traieste prin noi,pentru ca inima ei s-a scindat in 2.si acum are 2 inimi,care bat in corpuri diferite.
si de aceea toate trairile se resimt mai puternic.

eu am mai multe suflete pereche.

Niciun comentariu: