vineri, 27 februarie 2009

tu ce personaj din "sex and the city" esti ?si nu spune carrie!









In fiecare grup de prietene cred ca exista corespondenta cu personajele din "sex in the city".
desigur toata lumea vrea sa fie carrie!!nu stiu daca pentru peronalitate cat pentru minunatele haine pe care le are in "micutul ei sifonier".:))

in grupul nostru insa ,doar o singura componenta echivaleaza personajul "pur",in rest suntem jumi-juma.

eu de exemplu sunt jumatate carrie si jumatate miranda(eu ma vedeam toata miranda,dar testele de pe facebook nu au fost de acord).de ce miranda?realista,pesimista,rea,constiincioasa etc.

liana este si ea jumate carrie si jumate charlotte(pentru ca te astepti sa fie asa cumintica-dar nu e!:)) si parul intotdeuna perfect-ea nu are bad hair-day!!!eu nu am vazut-o niciodata ciufulita!zici ca are placa tot timpul in geanta si cand vede un fir sculat,pac!scoate placa!:))

roxana este jumatate carrie si jumatate samantha:))))
de ce samantha?pentru ca e mereu glumeata cand vine vorba de sex si pentru ca atunci cand e bitchy,pai e cu adevarat BITCHY!!!(u can run but u can't hide,she has eyes everywhere)

iar flori este miranda,fara jumati de masura:mereu pesimista,rea,workoholic si cuvantul ei preferat e "NU!".pe de alta parte,e la fel ca miranda cand vine vorba de prietenie:e mereu langa tine cand ai nevoie si face pe dracu'n patru sa rezolve situatii care par fara solutie!

si btw:de ce tre' sa fie carrie aia smechera si aia dorita?
(aaaah pt haine?)
bine:de ce tre' sa fie carrie aia dorita si placuta,in afara de haine?!

mie mi se pare mai cool samantha!:)))

and bonus,only for fans:popular quotes from "sex and the city"


1.:Samantha: Oh sweetie, forget about him. You are gonna be on the side of a bus. 10 million men are gonna be drooling over you every morning on their way to work. It's the best personal ad I've ever seen in my life.
Carrie: Samantha has a particular knack for turning a desperate situation into a hopeless one.

2.Carrie: When Charlotte really liked a guy, she said his whole name -- it helped her to imagine their future monogrammed towels.

3.Miranda: Maybe it's time I stopped being so angry.
Carrie: Yah, but what would you do with all your free time?

4.Carrie: Here. Swear. Swear on Chanel.

5.Carrie: I thought I had come to terms with my looks the year I turned thirty, when I realized I no longer had the energy to be completely superficial.

6.Miranda: No, he's not sick. He's not hungry, he's not teething, he just wants to scream. I'm doing everything I can but I can't please him. If he was 35 this is when we would break up.

7.Samantha: Your parents named you Jerry Jerrod? No wonder you drank.

8.Miranda: Who is this Amalita Amalfi character anyway? I'm concerned that you've been drafted into a ring of high-class hookers.
Carrie: She isn't a hooker. She's... she's like an international party girl.
Miranda: She's a hooker with a passport.

9.Carrie: First they want you to come there two times a week, then three times a week, and eventually you're starting every sentence with 'my therapist says... '
Miranda: My therapist says that's a very common fear.

10.Mr. Big: Hey, have you got a light?
Carrie: I quit.
Mr. Big: Aw, we always used to share a cigarette together.
Carrie: We did a lot of things that were bad for me together.

Niciun comentariu: