vineri, 20 februarie 2009

flegmele care nu se dau se uita

saptamanile trecute am avut mii de draci,si multe flegme de impartit in stanga si in dreapta pana la deshidratare.
de la profi fosti-actuali securisti,pana la colegi pe care ai vrea sa-i impusti pe loc,pana la casiere proaste si conducatorul tramvaiului(mi-a zis mami cum se numeste dar am uitat) imi venea sa-i iau pe toti la pumni si sa dau foc la scoala cu propriile becuri de gaz!sa umblu asa cu o pompita cu benzina si sa arunc asa,"spontan" cate un betisor de chibrit!

dar nervii,supararea si voma continua pe care o aveam in gat gata de deversare pe toti,au trecut.
n-am mai apucat sa le arunc flegmele pe ochi,pentru ca pur si simplu n-am avut timp!

ce ciudat!sa n-ai timp nici sa te enervezi!

stiti senzatia aia cand ti se urca tot sangele in cap,te inrosesti mai ceva ca racul si ti se precipita respiratia si iti vine sa-i dai in ...tii ..sii aaah in ..uitare,si sa-i duci in ....origini,nu?
ei bine acum o descriu din amintiri..daca o scriam atunci ,era interzis copiilor sub 12/15 ani si tot textul era plin de ..le...aaah nervi!

ps.ati vazut ce vreme a fost saptamana asta??zici ca era si vremea la fel de nervoasa si tragea palme in stanga si-n dreapta!"vreti primavara?vreti soare?vreti ghiocei si zambile?take this!" si trimitea o vijelie combinata cu stropi de ploaie,jumatate inghetati!
andra avea un post misto legat de asta: http://peluna.blogspot.com

Niciun comentariu: