joi, 15 iulie 2010

And so it is...

Noi doua nu ne-am inteles niciodata.Eu ii ceream usa noua,ea nu zicea nimic.Eu ii ceream termopane,ea imi aducea parchet;eu ii ceream dulap,ea imi punea gresie.

Cand am ajuns la ea i-am zis:"Sa stii ca imi iau jucariile si plec." Cu indiferenta a trantit o data geamul in semn de "Whateva'".

Mi-am strans cu grija cartile, sutele de foi si zecile de caiete.Le-am analizat putin inainte de a le indesa in bagaj si parca la fiecare imi revenea in minte momentele cand au trecut prin viata mea.
Apoi am dezlipit usor desenele de pe pereti.Le-am luat si pe ele cu mine,desi stiu ca nu le voi mai pune nicaieri caci locul lor era acolo pe peretii aia vechi,varuiti acum mult timp.

"Cam putine porcarioare stranse in 5 ani" i-am zis eu camerei.La care am primit raspuns promopt, cand datorita curentului, ultimul raft a rabufnit si mi-a trantit pe jos nspe reviste,ziare,clame,pungi,beteala,martisoare,creioane etc..etc..etc..

In timp ce-mi strangeam cei 5 ani de acolo,a devenit nesuferita aruncand valuri de caldura asupra mea.Si i-am zis:"Stii ce nu mi-a placut niciodata la tine?Ca esti a dracu' de sufocanta vara." N-a scos un sunet caci stia ca-i adevarat.
Am deschis o usa si s-au napustit asupra mea zeci de pungi furioase,indesate acolo.Era ca si cum mi-ar fi dat replica:"Stii ce nu mi-a placut niciodata la tine? Ca esti a dracu' de dezordonata!".

Mi-am scos calabalacul pe hol si ne-am luat un "la revedere" tacut.Am mai aruncat o ultima privire analizatoare,apoi am incuiat.

"Neeeeext" am auzit in urma mea.

Niciun comentariu: