duminică, 3 ianuarie 2010

mini-interviu cu iubitorul de manele.

pisica sefa-care sunt criteriile de baza in alegerea unei manele?

iubitor de manele-eu sunt asa si nu ma schimba nimeni.

pisica sefa-dar ce-ti place la o manea?versurile?linia melodica?interpretul?

iubitor de manele-maneaua e un stil de viata.eu nu ma schimb.pe mine nu ma schimba
nimeni.

pisica sefa-te defineste vreo manea?

iubitor de manea-nu.am zis ca nu ma schimba nimeni.ma adaptez,dar nu ma schimba nimeni.
decat toti roacherii aia posedati care dau asa din cap aiurea..de-i doare capul..?mai bine maneaua.nu ma schimba nimeni.am zis.

maxim am zis.

7 comentarii:

Ioana spunea...

cosmin?:))))

pisica sefa spunea...

nuuuu..take another guess.:P
incepe cu d si termina cu n.:P

Ioana spunea...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))cum de nu m am gandit:))))f tareeee

alex essig reccomends spunea...

"iese dusmanii mei pe strada ca pisica dupa prada,
dar ii pacalesc usor, nu cad in ghearele lor"

pisica sefa spunea...

multumim,alex pentru aceasta demonstratie plina de metafore:))

Maya spunea...

pisicutele nu se intelege cu iubitorii de manele fiindca ele vorbeste miauneasca si iubitorii de manele vorbeste filosofeasca.

pisica sefa spunea...

:))))))))))))))))))))))))))
filosofeasca:))))))))