marți, 20 octombrie 2009

pitzi si literatura

2 pitzi in tren.faceau parte din editia pitzi de luxe intrucat aveau genti de voiaj Louis Vuitton(si nu pareau fake),cizmulite frumoase Burberry si per ansamblu erau imbracate ok.
dupa ce-au sporovait ele vreo 20 de minute asa despre ceasuri,rujuri,barfe mioritice si cluburi,s-au apucat sa vorbeasca despre carti(yep,it's possible).

"-fata,am citit acum,de curand o carte super mistoaca.mi-au dat-o astia de citit la facultate,da' chiar mi-a placut.
-care fata?zise pitzi 2,deja plictisita la auzul cuvantului "carte".
-nu mai stiu exact cum se numea..hmmm...
si sta ea si se gandeste si se gandeste..si la un moment dat it strikes me:
-LA RASCRUCE DE VANTURI,fata.super tare!

pitzi 2,ramane indiferenta dar intreaba de dragul conversatiei:
-si despre ce era?
-pai fata, despre dragoste si cosmaruri(?!) si...in fine,e foarte complexa.
-si cine a scris-o,fata?
-eeeh..nu stiu..o femeie..ceva cu brodat(?!)..si am mai citit si toate cartile lui Coehlo..misto si alea..
-toate,fata?mama,dar tu chiar ai timp!zise pitzi 2 intrigata deja imaginadu-si o biblioteca intreaga cu carti de 1000 de pagini.
-da,fata.marfa rau,Coehlo."

ce pot sa zic?buna si facultatea aia,care o fi ea,daca a impins-o pe pitzi sa comita un asemenea act.

4 comentarii:

Maya spunea...

Pitzi citeste ca sa se culturalizeste...Am auzit-o si eu zilele trecute pe bruneta aia de la Bambi (?!) citandu-l pe "jose garcia marquez" :)) asa ca se poate sa stii!

pisica sefa spunea...

:)))))))))))))
li se pare lor ca suna bine:)

Ioana a lu doru spunea...

:)))genial postul:)))):*****

Unknown spunea...

Draga pisi,

In ultima vreme ma simt din ce in ce mai prost. Cred ca tu ai putea sa ma ajuti cu un sfat.
Mi-am rupt o gheruta intorcand paginile la o carte si simt ca nu voi mai fi niciodata la fel. Durerea a fost incredibil de intensa si am atacuri de panica la vederea unei carti. Colac peste pupaza, motanul meu urla deja dupa alte pisici si imi spune ca I'm less of a pisi. Am pierdut cele mai importante lucruri din viata mea:
-placerea lecturii
-pe motanul meu.

Nu mai pot trai asa! Tu ce ai face in locul meu?
Raspunde-mi cat de curand, mi-e teama ca o sa-mi rup si cealalta gheruta.

A ta,
don't wanna be pisi